برچسب‌های اینستاگرام روی پست‌های تولید شده با هوش مصنوعی قرار می‌گیرد

178b8860 c49e 11ec bf7f 7ea23a1b4f2b.cf

اینستاگرام اعلام کرد پست‌هایی که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد تولید شده باشند با برچسب‌هایی مشخص خواهند شد. ترتیب با این روش امکان شناسایی محتواهای هوش مصنوعی وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، الکساندر پالوزی، به عنوان یک منابع آگاه در بازار در مورد ویژگی‌های جدید برنامه متا اطلاعاتی را منتشر کرده است. وی این بار اسکرین شات‌هایی را منتشر کرده که در آن نشان می‌دهد اینستاگرام پست‌های ساخته شده با هوش مصنوعی را برچسب گذاری کرده است.

همچنین پالوزی پس از انتشار چنین اسکرین شات‌هایی توضیحاتی را در مورد این برچسب‌ها ارائه کرده است. این برچسب‌ها نشان دهنده استفاده از ابزار هوش مصنوعی در تولید محتوا و یا ویرایش آنها است. در واقع برچسب‌ها می‌توانند سازنده محتوا را دقیق‌تر مشخص کنند.

البته با وجود انتشار چنین اخباری هنوز سخنگوی متا در این مورد اطلاعاتی را بیان نکرده است. اما اسکرین شات‌ها بیان کننده تلاش متا برای مشخص کردن محتواهای تولید شده با ابزارهای هوش مصنوعی هستند. به نظر می‌رسد این شرکت نیز مانند گوگل و دیگر شرکت‌های فناوری تلاش دارد تا کاربران را از این موضوع آگاه کند.

در واقع متا با استفاده از ابزار خود به کاربران کمک می‌کند تا تشخیص دهند چه زمانی از هوش مصنوعی استفاده شده و چه زمانی استفاده نشده است. محققان و سیاستگذاران در مورد استفاده از این ابزار ابراز نگرانی کرده و گفتند ممکن است این ابزارها اطلاعات نادرست و گمراه کننده‌ای را منتشر کنند. هنوز متا جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌های مربوط به هوش مصنوعی مولد منتشر نکرده است. تنها مدیرعامل این شرکت به چند موضوع از برنامه‌های این شرکت در آینده اشاراتی داشته است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.