بروس کمبل برنامه‌های سم ریمی برای گسترش فرانچایز Evil Dead را تایید کرد

بروس کمبل برنامه‌های سم ریمی برای گسترش فرانچایز Evil Dead را تایید کرد

فیلم ترسناک Evil Dead Rise، آخرین و جدیدترین عنوان در فرانچایز Evil Dead یا همان «مرده شریر» است که امسال در ماه آپریل در سینماها به نمایش درآمد. اکنون با گذشت چندین ماه، بروس کمبل، بازیگر اصلی فیلم‌های Evil Dead که اکنون تهیه‌کنندگی این سری را برعهده داشته، بیان کرده که این بار فیلم‌های جدید فرانچایز Evil Dead به کارگردانی سم ریمی قرار است با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووینپیشنهاد ویجیاتو برای هالووین ۲۰۲۳
۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین

اولین فیلم این فرانچایز در سال ۱۹۸۲ با بازی بروس کمبل و کارگردانی سم ریمی منتشر شد. فیلم Evil Dead Rise نیز به کارگردانی لی کرونین و تهیه‌کنندگی بروس کمبل و رابرت تاپرت در سینماها اکران شد و این داستان را به نسل جدیدی از مخاطبان و طرفداران ژانر ترسناک معرفی کرد.

کمبل در گفت و گو با Collider از استقبال مخاطبان از فیلم جدید Evil Dead سخن گفت و در پاسخ به این سوال که او، سم ریمی و تاپرت چه برنامه‌هایی برنامه این فرانچایز ترسناک دارند، گفت که قرار است گسترش فیلم‌های آینده این فرانچایز با سرعت بیشتری انجام شود و طرفداران مجبور نیستند یک دهه برای تماشای یک عنوان جدید صبر کنند:

ما احتمالا قرار است از این ببعد فیلم‌های جدید به جای هر ۱۰ سال، هر دو یا سه سال یک بار بسازیم. اما قرار نیست آن‌ها را با سیل عظیمی از فیلم‌ها خفه کنیم. هیچ‌گاه ذوق آنان برای تماشای فیلم جدید از فرانچایز Evil Dead را کور نمی‌کنیم.

فرانچایز Evil Dead فرانچایز Evil Dead

بروس کمبل همچنین از کارگردانی فیلم Evil Dead Rise که لی کرونین برعهده داشت بسیار تعریف کرد و در کنار آن ابراز نگرانی کرد که مبادا این فیلمساز با استعداد اکنون با موفقیت چشمیگر فیلم از دسترس آن‌ها خارج شود. لازم به ذکر است که فیلم Evil Dead Rise با بیش از ۱۴۰ میلیون دلار، موفق‌ترین عنوان این فرانچایز لقب گرفت.

Evil Dead Rise پنجمین فیلم از مجموعه Evil Dead محسوب می‌شود که فیلم اصلی آن در سال ۱۹۸۱ با بازی «بروس کمپبل» و کارگردانی «سم ریمی» اکران شد. این فیلم داستان زن جوانی به نام بث (با بازی لیلی سالیوان) را دنبال می‌کند که در آپارتمانش در لس آنجلس به ملاقات خواهر بزرگترش، الی (با بازی آلیسا سادرلند) می‌رود. الی سه بچه را به تنهایی در آپارتمانی تنگ و تاریک در لس‌ آنجلس بزرگ می‌کند. دیدار مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی با نام Necronomicon همراه شده که باعث پیدایش شیاطین می‌شود.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


افسردگی و سلامت روان در بازی ها

سونی محتوای زیادی را از دسترس کاربران پلی استیشن خارج می‌کند - ویجیاتوسونی محتوای زیادی را از دسترس کاربران پلی استیشن خارج می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.