بروزرسانی شبکه استلار (Xlm) با پروتکل‌های جدید ۳۰ ژانویه از راه می رسد

رمر ارز Xlm یا شبکه استلار قرار است در ۳۰ ژانویه با پروتکل‌های جدید بروزرسانی شود. این رمز ارز، در حال حاضر رتبه ۲۴ مارکت را به خود اختصاص داده است.

به تازگی اعلام شده که قرار است شبکه استلار  که هم‌اکنون رتبه ۲۴ مارکت کریپتو کارنسی را به خود اختصاص داده، در تاریخ ۳۰ ژانویه بروزرسانی شود. مارکت کپ این ارز ۳.۲۸ B دلار ارزش‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: سرنوشت ETF بیت کوین به زودی مشخص خواهد شد

پروتکل‌های جدید شبکه استلار

رمر ارز استلار که در آینده نزدیک با پروتکل‌های جدید از راه می‌رسد، معاملات روزانه آن حدود ۱۱۹.۵۹ میلیون دلار برآورد شده است. بالاترین قیمتی که ارز به خود دیده ۰.۹۳۸۱ دلار است.

در حال حاضر شبکه استلار ۰.۱۱۶۳ دلار قیمت دارد. اکنون با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، به تحلبل این رمز ارز می‌پردازیم. رمزارز XLM از اکتبر که از روند نزولی خارج شده نتوانسته مقاومت افقی پیش رویش را بشکند. همانطور که در نمودار می‌بینید قیمت سه بار به سطح مقاومتی حمله کرده و هر دفعه فروشندگان باعث کاهش قیمت شده‌اند.

نمودار شبکه استلار
نمودار شبکه استلار

پس از اجرایی شدن پروتکل‌های جدید شبکه Stellar که قرار است در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ بروزرسانی شود بستری برای اجرای قراردادهای هوشمند فراهم خواهد شد.

با توجه به اینکه سطح مقاومتی با هر بار برخورد تضعیف می‌شود و همچنین اخبار مثبت XLM، انتظار شکست را در موج صعودی بعدی داریم. در صورت شکست هدف قیمتی ۰.۱۶ دلار پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شبکه استلار چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.