برندگان مسابقه عکاسی The Mind’s Eye 2023 اعلام شدند

برندگان مسابقه  The Mind’s Eye 2023 معرفی شدند. مسابقه‌ای که استعداد باورنکردنی عکاسان در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

این مسابقه توسط «همه چیز درباره عکس» گه به عنوان یک مجله آنلاین شروع به کار کرده بود شروع شد و به تدریچ تبدیل به بستری برای عکاسان شد و به آنها عرضه و شناسایی آثارشان کمک کرد.

در مسابقه «چشم ذهن» در هشتمین دوره ، عکاسان آماتور و حرفه ای از ۱۸ کشور در پنج قاره، شرکت کردند واستعدادهای باورنکردنی و دیدگاه های منحصر به فرد خود را به امید اینکه به عنوان عکاس سالانتخاب شود، ارائه کردند.

هیئت داوران هشت کارشناس متشکل از عکاسان، ویراستاران و متصدیان مشهور جهان، از بین هزاران اثر، ۳۹ برنده انتخاب کردند. عکس‌های برنده به دلیل ترکیب‌بندی‌های پویا و زیبایی‌شنایی‌شان انتخاب شد.

برنده جایزه نخست پریو ویدیانتو از اندونزی بود. عکس او، ترکیبی تقریباً متقارن با عنوان “شوت برنده”، از تیم ملی بسکتبال با ویلچر اندونزی بود.

مقام دوم به هایکون لیانگ از چین رسید، که  مربوط به یک آتش‌بازی در میان جشنواره بهار است. قدیمی ترین و مهم ترین جشنواره چینی.

سایر آثار دارای ترکیب بندی‌های به همان اندازه قوی بودند، از پرتره های جذاب زندگی روزمره گرفته تا انرژی سوارکاری سنتی مراکشی و جشن سگ‌ها و حیوانات دیگر.

تعدادی از عکس‌های برنده:

سوار شدن قطار در هند!
وابسته به ویلچیر
فاصله کم تا له شدن!
مجسمه‌های برنزی موقت ناشی از گل و لای!
مادر عظیم الجثه و کودک کنجکاوش
طلوع افتاب در گاوداری
بازیگوشی دوطرفه
سیلاب – هند
نسل‌ها
مولداوی سنتی
قبل از مهاجرت
بنگلادش – چرت روی قایق از خستگی
برنده جایزه نخست
برنده جایزه دوم

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.