برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی امسال اجرا می‌شود

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

به گزارش سیناپرس از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، حسین بلندی واحدهای استانی و مراکز آموزشی را برای استقرار برنامه‌های پیش‌رو از جمله پیشبرد طرح آباد، توسعه تضمین اشتغال با راه‌اندازی مراکز جدید و اجرای کاریابی تخصصی در مراکز موجود، پیاده‌سازی طرح نظارت هوشمند، تحقق نقش‌آفرینی در احراز صلاحیت حرفه‌ای در چرخه اجرایی کشور را امری ضروری دانست.

وی نقش این دانشگاه را در تعالی زیست بوم هر منطقه، تعیین کننده خواند و خواستار همگام‌سازی و بروزرسانی نیازهای آموزشی شناسایی شده مستخرج از طرح آمایش آموزش عالی علمی‌کاربردی با سند آمایش سرزمین شد.

همچنین مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان این دانشگاه خبر داد.

سعید اشرفی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموختگان، تحویل دانشنامه بدون مراجعه حضوری به واحدهای استانی از طریق دفاتر پستی دولتی سراسر کشور انجام می شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس ، شخص دانش‌آموخته و یا وکیل قانونی وی می‌بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از دفاتر پستی دولتی سراسر کشور که آدرس آنها در پرتال اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش اداره کل خدمات آموزشی درج شده است مراجعه کرده و پس از ارائه مستندات لازم و درج آدرس دقیق واحد استان محل تحصیل و آدرس محل سکونت، دانشنامه پایان تحصیلات خود را به صورت پستی دریافت می کند.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: این طرح در راستای اصلاح فرایندها و تسهیل دسترسی دانش‌آموختگان این دانشگاه به دانشنامه پایان تحصیلات طراحی و اجرا شده است.

نوشته برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی امسال اجرا می‌شود اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.