بررسی Best Fiends؛ بهترین بازی موبایلی برای زمانی که کاری برای انجام دادن ندارید

frontpage hero

بازی پازلی محور و دوست داشتنی Best Fiends خودش را یک بازی آفلاین معرفی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به دسترسی به اینترنت، بتوانید این بازی را تجربه کنید. اما با این‌حال شما برای تجربه کامل این بازی، نیاز به دسترسی به اینترنت دارید و یکسری از محتواها، نیازمند اتصال به اینترنت‌اند. بازی Best Fiends یک بازی Match 3 مشابه بازی‌های چون کندی‌کراش است. شما در دنیای این بازی باید آیتم‌های همرنگ را به یکدیگر متصل کنید تا بتوانید پازل‌ها و ماموریت‌های Best Fiends را با موفقیت به پایان برسانید.

اما ماجرا صرفا در همین‌جا ختم نمی‌شود و با پیشرفت شما در دنیای Best Fiends، این بازی نیز به تدریج سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. این شرایط تا زمانی ادامه خواهد داشت تا شما بتوانید در نهایت تمام ماموریت‌های این بازی را به پایان برسانید. البته نباید از دشمنان Best Fiends نیست غافل شد. دشمنانی که مدام تلاش می‌کنند تا جلوی پیشروی شما را در این بازی بگیرند و شما نیاز دارید تا بتوانید هرآن‌چه که دارید را در دنیای این بازی رو کنید.

گرافیک این بازی موبایلی نیز واقعا در حد و اندازه خودش خوب است. فراموش نکنید که شما با یک بازی پازلی رو به رو هستید و در دنیای بازی‌های پازلی، گرافیک آخرین جایی است که برای گیمرها مهم است. اما با این‌حال، شما هنوز هم می‌توانید یک تجربه دوست داشتنی از دنیای این بازی داشته باشید. همانطور که در ابتدای این مقاله نیز درباره‌اش صحبت کردیم؛ موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز به لطف حضور موسیقی‌سازی توانا، تجربه‌ای بسیار زیباست.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.