بررسی گلکسی تب اس ۹ اولترا؛ جایگزین ایده‌آل لپ‌تاپ‌های سبک؟

اصلی‌ترین تغییر ایجادشده در قلم تب اس ۹ اولترا، به ضدآب شدن آن برمی‌گردد. در واقع، قلم نیز مثل خود تبلت، استاندارد IP68 را دریافت کرده که باعث می‌شود حتی زیر آب نیز بتوانید طراحی کنید! تغییر بعدی مربوط به محل شارژ قلم S Pen است که اکنون محدودیتی از نظر جهت قرار دادن قلم وجود ندارد و در هر حالت، شارژ قلم انجام خواهد شد.

سامسونگ ویژگی نرم‌افزاری جدیدی به قلم خود اضافه نکرده است و این قلم در کنار طراحی و یادداشت‌برداری، برای کنترل برخی اپ‌ها یا تبدیل دست‌نوشته به متن تایپی کاربرد دارد که پیش‌تر به جزئیات کامل آن‌ها پرداخته‌ایم.

تماشا کنید: این قلم جادویی است!

نوک قلم S Pen همچنان نرم است که حس و حال قلم و کاغذ را تداعی می‌کند؛ با این حال سامسونگ در مراسم آنپکد، از نسخه‌ی ویژه S Pen با نوک سفت پلاستیکیِ مشابه اپل پنسل برای هنرمندان طراح رونمایی کرد. قلم مذکور که S Pen Creator edition نام دارد، کمی از نسخه‌ی عادی بزرگ‌تر و سنگین‌تر است تا در دست گرفتن آن آسان‌تر باشد. به‌علاوه، قلم در تشخیص زاویه‌ها، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

گلکسی تب اس ۹ اولترا به‌عنوان بزرگترین و قدرتمندترین تبلت اندرویدی بازار، دستگاهی‌ ایده‌آل برای تماشای محتوا و انجام هم‌زمان چند وظیفه است. Dex Mode سامسونگ در کنار موس و کیبورد و مدیریت فایل بهتر، باعث شده است تا تبلت پرچمدار کُره‌ای درمقایسه‌با آیپد پرو در برخی زمینه‌ها گزینه‌ی بهتری برای کاربران حرفه‌ای باشد؛ اما همچنان این تبلت در زمینه‌ی قدرت خام پردازشی و پشتیبانی از اپلیکیشن‌های حرفه، به پای رقیب آمریکایی نمی‌رسد.

اندازه‌ی بزرگ تبلت سامسونگ در کنار قدرت پردازشی خوب آن باعث می‌شود تا ناخودآگاه از خودمان بپرسیم که آیا می‌توانیم از آن به‌عنوان لپ‌تاپ استفاده کنیم یا خیر؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.