بررسی پوکو X6 پرو شیائومی؛ همه‌فن حریف و اقتصادی

poco x6 pro on magazine 65cd26d4381b5915be4f3973

گوشی‌های سری پوکو X یادآور دستگاه‌هایی هستند که همواره فناوری‌های روز گوشی‌های هوشمند را از پرچمداران وام می‌گیرند و خصوصیاتی در بطن خود دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای بسیار جذاب برای کاربران علاقه‌مند به سخت‌افزار قدرتمند تبدیل می‌کند. سری پوکو X به‌واسطه‌ی همین خصوصیات، از صرفه‌ی اقتصادی بالایی برخوردار هستند، چراکه ویژگی‌های موردانتظار گستره‌ی وسیعی از کاربران را با برچسب قیمتی بسیار پایین‌تر از گوشی‌های پرچمدار ارائه می‌دهند.

تماشا در یوتیوب

گوشی‌ پوکو، سرآغاز عصر رقابتی نفس‌گیرتر از رده‌ی گوشی‌های پرچمدار بود؛ چراکه بخش عمده‌‌ای از کاربران موبایل، چشم به رده‌ی گوشی‌های اقتصادی دوخته‌اند تا بتوانند با بودجه‌ای کمتر از نصف قیمت پرچمدار، نزدیک‌ترین تجربه از بهترین گوشی‌های هوشمند را نصیب خود کنند. گوشی‌های پوکو X3 نقشی کلیدی در شکل‌گیری ذهینتی مثبت از برند پوکو در اذهان ایفا کردند؛ اما نسل‌های بعد شاید به این علت که انتظارات بالایی از سری X به‌وجود آمد، نتوانستند موفقیت و محبوبیت گوشی‌های پوکو X3 را تکرار کنند.

گوشی پوکو X6 پرو از سوی فروشگاه سایمان دیجیتال برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

حالا شیائومی با سری پوکو X6 قصد دارد محبوبیت کم‌رنگ‌شده‌ی سری پوکو ایکس را با سخت‌افزاری قدرتمندتر از همیشه به این خانواده بازگرداند. معرفی گوشی‌های جدید پوکو به‌ویژه پوکو X6 پرو کانون توجهات را بار دیگر به‌سمت چینی‌ها بازگرداند؛ به‌گونه‌ای که برخی عقیده دارند که گوشی جدید به‌راحتی می‌تواند جای پوکو F5 را پر کند و به‌نوعی پا در جای پای سری پوکو F بگذارد. با بررسی پوکو X6 پرو همراه زومیت باشید.

طراحی پوکو X6 پرو؛ ترکیبی از تصمیمات درست و غلط

حس اولیه از پوکو X6 پرو به‌گونه‌ای بود که تصور نمی‌کردم گوشی میان‌رده‌ای را در دست گرفتم و پیش خودم گفتم که این گوشی نمی‌تواند از سری پوکو باشد؛ موردی که بیشتر اعضای تحریریه‌ی زومیت روی آن اتفاق نظر داشتند. در تجلیل طراحی گوشی و متفاوت‌بودنش با نسل‌های قبلی باید اشاره کنم که ظرافت در طراحی پنل جلویی گوشی چقدر می‌تواند بر بهبود تجربه‌ی فیزیکی گوشی تأثیرگذار باشد و استفاده از پلاستیک در ساخت پنل پشتی و فریم گوشی را از کانون توجهات دور کند؛ حسی که من حتی با شیائومی ۱۳T تجربه نکردم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.