بررسی هدست گیمینگ تسکو مدل GH5165

تجربه‌ی صوتی بخش پررنگی از تجربه‌ی کلی ما از بازی کردن را به خود اختصاص می‌دهد. به ویژه اگر طرفدار بازی‌های مولتی پلیر آنلاین باشید که نیاز به تجربه‌ی صوتی باکیفیت در کنار امکان برقراری ارتباط با سایر هم‌تیمی‌ها حس می‌شود.

هدست گیمینگ تسکو مدل GH5165هدست گیمینگ تسکو مدل GH5165

در نتیجه انتخاب و تهیه‌ی یک هدست باکیفیت برای گیمرها اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. امروز قصد داریم به معرفی هدست گیمینگ GH5165 از برند ایرانی تسکو (TSCO) بپردازیم؛ مدل نسبتا جدیدی از تسکو که ویژگی‌های یک هدست باکیفیت را در یک مدل با قیمت مناسب گرد هم آورده است.


جعبه گشایی و بسته بندی

مثل سایر محصولات جدیدتر این برند، هدست گیمینگ GH5165 نیز از بسته بندی مشکی مات باکیفیت استفاده کرده است. با باز کردن بسته بندی می‌توان به هدست، برگه‌ی ضمانت، دفترچه‌ی راهنمای فارسی، یک گیفت جاکلیدی و البته یک استند پلاستیکی برای هدست دسترسی پیدا کرد. از این پایه‌ می‌توان به جهت نگهداری و نمایش هدست در کنار ستاپ گیمینگ بهره برد.


ظاهر و طراحی بدنه هدست گیمینگ تسکو GH5165

اولین نکته‌ی قابل توجه که با در دست گرفتن این محصول احساس می‌شود کیفیت بالای بدنه است. قسمت بالایی یا تل آلومینیوم و گوشی‌ها از ترکیب پلاستیک محکم ABS و بالشتک‌های چرمی ساخته شده است. روی دو گوشی این هدست لوگوی تسکو و نورپردازی‌های RGB را می‌توان دید که جلوه‌ی گیمینگ به محصول داده است. همچنین یک میکروفن منعطف روی گوشی سمت چپ قرار گرفته است که قابلیت جدا شدن ندارد. 

هدست وزن نسبتا پایینی ۳۰۰ گرمی دارد، از این رو در استفاده روی سر خسته کنند نخواهد بود. به واسطه‌ی بند چرمی تعبیه شده در این محصول، هدست متناسب با سایز سر قابل استفاده است. همچنین استفاده از کاپ‌های بزرگ باعث شده تا پوشش کاملی روی سر داشته و مانع از گردش صدای میکروفن شود.


سخت افزار و اتصالات هدست گیمینگ تسکو GH5165

هدست GH5165 در هر گوش از یک موتور ویبره و درایوهای ۵۰ میلی‌متری استفاده می‌کند تا بتواند صدای مجازی و فراگیر ۷.۱ و بیس قابل توجهی را در تجربه‌ی صوتی فراهم سازد. تجربه‌ی صوتی این هدست در کلاس کاری یک مدل میان رده است که تجربه‌ای شفاف را برای کاربران فراهم می‌آورد. با این حال اگر هدف شما از تهیه‌ی هدست موسیقی است، این هدست بهترین گزینه‌ی بازار نیست.

 هدست گیمینگ تسکو GH5165 هدست گیمینگ تسکو GH5165

نکته‌ی مثبت این هدست، میکروفن تعبیه شده روی آن است که با حساسیت -۴۵ دسی‌بلی و نویز کنسلینگ، صدایی شفاف و واضح را انتقال می‌دهد. به جهت تست این محصول قسمت‌های X سری ماینکرفت ویجیاتو (لینک اصافه می‌شود) با این هدست ضبط شده‌اند. کیفیت صوتی میکروفن این هدست برای تولید محتوا ایده آل نیست ولی اگر قصد بازی و استریم دارید، تجربه‌ی باکیفیتی خواهید داشت.

اتصالات هدست گیمینگ تسکو GH5165اتصالات هدست گیمینگ تسکو GH5165

هدست GH5165 از یک اتصال USB با کابل ۲.۱ متری کتان پیج استفاده می‌کند که به شما اجازه‌ی تجربه‌ی ساده و Plug & Play را می‌دهد. روی این کابل یک کنترلر وجود دارد که امکان کنترلر صدا، نورپردازی و البته موتور لرزشی هدست را دارد.

موتور لزرشی تعبیه شده روی این هدست که با کلید «V» فعال می‌شود، یک ویژگی جدید و متفاوت در سری هدست‌های تسکو است که تجربه‌ی صوتی متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. این موتور ویبره‌ی هپتیک متناسب با صداهای بیس به شما بازخورد صوتی می‌دهد که تجربه‌ی صوتی دستگاه را به خصوص در بازی‌های اکشن متفاوت می‌کند.

وزن حدود ۳۰۰ گرم
اتصال کابل USB به طول ۲.۱ متر
درایو صوتی با قطر ۵۰ میلی‌متر
دامنه فرکانس اسپیکر ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
حساسیت اسپیکر ۱۰۸±۳ دسی‌بل (dB)
حساسیت میکروفن ۴۵±۳- دسی‌بل (dB)
امپدانس اسپیکر ۳۲±۱۵٪ اهم
امپدانس میکروفن ۲۲۰۰ اهم
پشتیبانی نرم افزاری پشتیبانی از ویندوز ۷ و بالاتر + نرم افزار انحصاری

پشتیبانی نرم افزاری هدست گیمینگ تسکو GH5165

 این هدست طبق اطلاعات دفترچه با ویندوز ۷ و بالاتر سازگاری کامل دارد. همچنین به جهت بهبود تجربه از یک نرم افزار اختصاصی برای این هدست طراحی شده است که می‌توانید به راحتی روی پلتفرم ویندوز دریافت کنید. با این حال در اتصال این دستگاه به سیستم‌ عامل‌های مک و لینوکس هم من تجربه‌ی مناسبی داشتم.


جمع بندی

هدست GH5165 جدیدترین محصول صوتی برند ایرانی تسکو است که با ظاهری زیبا و معرفی ویژگی‌های جدید توانسته است تجربه‌ی باکیفیتی را در رده قیمتی اقتصادی به گیمرها عرضه کند.

هدست GH5165هدست GH5165

هدست‌های تسکو با بهبود کیفیت توانسته‌اند بسیاری از رقبای چینی مشابه را در بازار کنار زده و محصولی باکیفیت داخلی را با قیمت پایین‌تر عرضه کنند. شما می‌توانید این محصول را با ضمانت ۱۸ ماهه‌ی تسکو از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.