بررسی مانیتور کوانتوم دات ۳۲ اینچی MSI؛ گزینه مناسب بازی ۲K و طراحی گرافیک

msi mag321qr qd front 64a198830f068bdcb3a570fe jpeg

مجموعه‌ی ویژگی‌های مانیتور ام‌اس‌آی با افزوده شدن پشتیبانی از استانداردهای G-SYNC انویدیا و FreeSync Premium ای‌ام‌دی حتی کامل‌تر نیز می‌شود و گیمرها می‌توانند با تکیه به فناوری VRR یا نرخ‌نوسازی متغیر، حتی کنسول‌های نسل نهمی خود یعنی Playstation 5 و Xbox Series X/S را به مانیتور خود متصل کنند. خوشبختانه استفاده از نسبت صفحه ۱۶:۹ باری دیگر به‌عنوان نکته‌ای مثبت تلقی می‌شود و با اتصال کنسول خبری از کشیده شدن تصویر نیست.

ویژگی‌های گیمینگ مانیتور MSI در همین نقطه به‌اتمام نمی‌رسند و با وجود ویژگی‌های کاربردی و جذابی چون Night Vision، نمایش نرخ‌نوسازی و زمان پاسخ‌گویی و همچنین پروفایل‌های اختصاصی برای سبک‌های مختلف گیمینگ، MAG32 را برای میدان نبرد تا دندان مسلح می‌کند.

تایوانی‌ها حتی ویژگی Smart Crosshair را نیز در نرم‌افزار مانیتور گنجانده‌اند تا بااستفاده از آن نشانگری پیشرفته در بازی‌های شوتر داشته باشید.

جمع‌بندی

مانیتورهایی با امکان برآورده‌کردن نیازهای دو قشر کاملا متفاوت به‌صورت معدود در بازار وجود دارند و مانیتور MAG32 از ام‌اس‌آی را باید یکی از این مدل‌ها بدانیم؛ دستگاهی بزرگ؛ اما کاملا کاربردی و باارزش که به‌راحتی می‌تواند علاوه بر گیمرها، گزینه‌ای مناسب برای طراحان نیز باشد.

ویژگی‌های مثبت مانیتور درطول بررسی ذکر شد؛ اما به‌عنوان جمع‌بندی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مانیتور باید به نرخ‌نوسازی ۱۷۰ هرتز، پنل کوانتوم دات IPS LCD با امکان نمایش طیف وسیعی از رنگ‌ها با غلظت مناسب، پشتیبانی از استانداردهای محبوبی چون G-SYNC و FreeSync و درنهایت امکانات نرم‌افزاری جذابی چون KVM اشاره کنیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.