بررسی آل‌ این‌ وان نسل ۱۳ ام‌اس‌آی؛ کامپیوتری برای همه

msi all in one am272p display desktop 6588162a8412edb5a5b9a717

در دنیای گوشی‌ها و تبلت‌هایی که قصد دارند جایگزین‌ لپ‌تاپ‌ها شوند و لپ‌تاپ‌های گیمینگ که سخت‌افزارشان دست‌ کمی از قدرتمندترین رایانه‌های کلاس دسکتاپ ندارد، کمتر کاربری به سراغ رایانه‌های All-in-One (آل‌این‌وان یا همه ‌کاره) می‌رود. شاید به همین دلیل است که شرکت‌های بسیار کمی دردسر ساخت این مدل رایانه‌ها را متحمل می‌شوند تا در بازاری که اپل و iMac-هایش هم در آن حضور دارند، سهمی به دست آورند.

با این حال آل‌این‌وان‌ها همچنان محبوب گروه خاصی از کاربران هستند. مشتریان این دستگاه‌ها را عموماً شرکت‌ها و فروشگاه‌ها تشکیل می‌دهند که از پیچیدگی‌های جمع کردن یک سیستم دسکتاپ، نگهداری و ارتقای احتمالی آن گریزان‌اند و ترجیح می‌دهند سیستمی در اختیار کارکنان خود قرار دهند که ثبات بیشتری، دست‌کم در بخش قطعات در بلندمدت داشته باشد. اینجا است که کامپیوترهای همه‌‌کاره فرصتی برای درخشش پیدا می‌کنند.

MSI تلاش کرده است All-in-Oneهای جدیدش را به رقیبی جدی برای iMac تبدیل کند

ام‌اس‌آی یکی از شرکت‌هایی است که هنوز با قدرت در بازار تولید کامپیوترهای همه‌‌کاره حضور دارد و هر سال، مدل‌های متعددی برای علاقه‌مندان به این دستگاه‌ها روانه بازار می‌کند. از جمله این محصولات، All-in-Oneهای سری Modern هستند که با تکیه بر دو اصل کلیدی وارد بازار شده‌اند: طراحی چشم‌نواز و سخت‌افزار قابل قبول. در مقاله‌ی پیش‌رو، با بررسی کامپیوتر همه‌کاره‌ی ام‌اس‌آی مدل Modern AM272P 13M با زومیت همراه باشید.

MSI به‌جز کامپیوترهای همه‌کاره سری «مدرن»، آل‌این‌وان‌های دیگری از سری «پرو» نیز دارد و همان‌طور که از نوع نام‌گذاری آن‌ها پیدا است، در سری مدرن باید انتظار دیدن مدل‌هایی با طراحی مدرن و امروزی‌تر را داشته باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.