برترین انیمه های ژانر بازی بقا که باید تماشا کنید

اگر دنبال چیزی باشید مدام هیجان زده‌تان کند و به لبه صندلی‌تان بکشاند، ژانر بازی بقا همواره یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. موفقیت‌های مداوم در چالش‌ها و لحظات پر تب و تاب قطعاً هر هواداری را از ابتدا تا انتها جذب می‌کند. Squid Game با آنکه انیمه نیست، اما موفقیت جهانی اخیر آن قطعاً در محبوبیت آن دخیل بوده است. حال بدون هیچ توضیح اضافه‌ای، بیایید به لیستی از بهترین پیشنهادات مربوط به انیمه های ژانر بقا بپردازیم که به راحتی نمی‌توانید آن‌ها را رد کنید. با ویجیاتو همراه باشید.

<!–

–>

King’s Game the Animation

تصویری از انیمه ژانر بازی بقا King’s Game the Animationتصویری از انیمه ژانر بازی بقا King’s Game the Animation
سال پخش ۲۰۱۷
تعداد قسمت‌ها ۱۲
نمره IMDB ۴.۹

King’s Game the Animation انیمه‌ی بازی بقایی است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد که شامل المان‌هایی از وحشت، اسپلتر و ماورا الطبیعه است. داستان حول محور نوبوآکی کانازاکا و همکلاسی‌هایش می‌چرخد که نامه‌ای از شخصی ناشناس به نام کینگ دریافت کرده‌اند. پیام شامل دستوراتی است که باید اجرا شوند و عواقب سرپیچی از آنان مرگ است. هرچه بازی جلوتر می‌رود، دستورات بیشتر و بیشتر پیچیده و چالش برانگیز می‌شوند و معماهایی زیادی را در طول مسیر برملا می‌کنند.

در حالی که King’s Game the Animation اثری معمولی از انیمه‌های بازی بقا است، در اورجینال بودن موفق عمل نمی‌کند. سریال به شدت بر روی المان‌های قراردادی ژانر و کلیشه‌های مربوطه بسنده کرده و خلاقیت‌ کمتری را ارائه می‌کند. در نتیجه، تجربه کلی از اثر می‌تواند متوسط توصیف شود که متاسفانه از این هیجان موجود به خوبی بهره نمی‌برد.

Danganronpa Series

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاDanganronpa Seriesتصویری از انیمه ژانر بازی بقاDanganronpa Series
سال پخش ۲۰۱۳
تعداد قسمت‌ها ۱۳
نمره IMDB ۶.۸

اقتباسی انیمیشنی محصول سال ۲۰۱۳ از Danganronpa کمک کرد که این سری بازی‌های ویدئویی محبوب در ژاپن، بیشتر شناخته شوند. داستان سریال اول حول محور ماکوتو ناگی می‌چرخد، دانش آموزی که در Hope’s Peak Academy، سازمانی مشهور برای استعدادهای درخشان، ثبت نام می‌کند. هرچند پس از روز اول، برای او اتفاقی تاریک رخ می‌دهد که او هوشیاری‌اش را از دست می‌دهد و درون کلاسی خالی، کشیده شده به بازی مرگباری بیدار می‌شود.

در این بازی، اگر دانش آموزی با موفقیت مرتکب قتل شود بدون آنکه در دادگاه کلاسی بعدی گیر بیافتد، به آن‌ها آزادی اعطا خواهد شد. اما اگر آن‌ها دستگیر شوند، در حالی که بازی ادامه دارد با حکم اعدام رو به رو خواهند شد. در حالی که بازی‌های Danganronpa بسیار مشهور و دوست داشتنی هستند، فصل اول سریال در مقایسه با آن شکست می‌خورد و در بهترین حالت سطح قابل قبولی دارد.

Riddle Story of Devil

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاRiddle Story of Devilتصویری از انیمه ژانر بازی بقاRiddle Story of Devil
سال پخش ۲۰۱۴
تعداد قسمت‌ها ۱۲
نمره IMDB ۶.۳

انیمه Riddle Story of Devil اقتباسی از مانگای سیننی است که از المان‌های اکشن و بازی بقا بهره می‌برد. با دوازده قسمت، این انیمه در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. داستان در آکادمی میوجو، مدرسه تماماً زنانه خاصی، روایت می‌شود. در میان کلاس‌ دهم‌های متفاوت، کوروگامی، کلاسی تشکیل شده از قاتلان زن پرانگیزه‌ای است که هدفشان کشتن یکی از همکلاسی‌هایشان، هارو ایشینوزه است. توکاکو آزوما، دانش آموز انتقالی نیز همچین هدفی را دنبال می‌کند اما به تدریج برای هارو احساساتی پیدا می‌کند.

Riddle Story of Devil بازی بقا خاص و متفاوتی است که خط داستانی بازی بقایی را با عناصر عاشقانه پیوند می‌زند که در این ژانر غیرمنتظره محسوب می‌شود. این پیوند پیچشی را به این تجربه اضافه کرده که کمتر بر روی هیجان خالی تمرکز می‌کند اما با توجه به ارائه کردن جنبه‌ای خاص، آن را از دیگر انیمه‌های این ژانر متفاوت می‌کند.

Magical Girl Raising Project

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاMagical Girl Raising Projectتصویری از انیمه ژانر بازی بقاMagical Girl Raising Project
سال پخش ۲۰۱۶
تعداد قسمت‌ها ۱۲
نمره IMDB ۷

Magical Girl Raising Project انیمه‌ای دوازده قسمتی بر اساس سری لایت ناولی از آساری اندو است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. اثر ترکیبی خاص از ژانر بازی بقا، تم‌های مجیکال گرل و المان‌های ویدئوگیم ارائه می‌کند. داستان حول محوری بازی به نامMagical Girl Raising Project می‌چرخد، جایی که بازیکنان شانس یک در ده هزارمی برای تبدیل شدن به مجیکال گرلی با قدرت‌های فوق العاده دارند. هرچند، مدیر مربوطه تصمیم می‌گیرد که تعداد مجیکال گرل‌ها بسیار زیاد است و سعی بر چیدن نقشه‌ای برای کم کردن تعدادشان دارد. این قضیه زمینه را برای مبارزه‌ای خونین میان مجیکال گرل‌های باقی مانده می‌کند و آن را به نبردی برای حفظ جان تبدیل می‌کند.

Magical Girl Raising Project به عنوان اثری خاص در ژانر بازی بقا شناخته می‌شود و برداشتی تازه از این ژانر را ارائه می‌دهد، بنابراین اگر شما دنبال چیزی خاص به جای عادی هستید، این انیمه احتمالاً انتخاب بسیار خوبی است. همچنین اگر از هواداران ژانر مجیکال گرل هستید، این سریال را به هیچ عنوان از دست ندهید.

Friends Games

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاFriends Gamesتصویری از انیمه ژانر بازی بقاFriends Games
سال پخش ۲۰۲۲
تعداد قسمت‌ها ۱۲
نمره IMDB ۷.۶

Friends Games از انیمه‌های بازی بقایی است که اخیراً عرضه شده است. سریال در سال ۲۰۲۲ بر روی آنتن رفت و پس از دوازده قسمت به کار خود پایان داد. یویچی به همراه چهار دوستش، تصمیم می‌گیرند برای سفری پول ذخیره کنند. هرچند، روزی به طرز مرموزی پول غیب می‌شود و تنش و گیجی را میان دوستان ایجاد می‌کند. در میان این خشم و سرگردانی، این گروه متوجه می‌شوند در فرندز گیم گیر افتاده‌اند، یک سری از چالش‌های روانشناختی پرتنش که برای نابود کردنشان طراحی شده‌اند. اما چه کسی پشت این بازی‌های مریض است؟

Friends Games عناصر کلاسیک بازی بقا را برداشته و آنان را با داستان گویی خاصی همراه با تم‌های روانشناختی درگیر کننده گره می‌زند. در حالی که شما آزمایشات وحشتناک شخصیت‌ها را دنبال می‌کنید، قادر به انجام هیچ کاری به جز تجربه‌ی گردبادی از احساسات نخواهید بود.

Darwin’s game

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاDarwin’s gameتصویری از انیمه ژانر بازی بقاDarwin’s game
سال پخش ۲۰۲۰
تعداد قسمت‌ها ۱۱
نمره IMDB ۷.۲

Darwin’s game نیز از عناوین تازه اضافه شده به ژانر بازی بقا است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ با ۱۱ قسمت پخش شد. داستان کانامه سودو را دنبال می‌کند،‌ کسی که از طرف دوستش هامادا دعوت بازی موبایلی را دریافت می‌کند. بدون آنکه اطلاعی داشته باشد،‌ قبول کردن این دعوت آغازگر یک سری اتفاقات است و او توسط ماری که از گوشی‌اش بیرون آمده گزیده می‌شود. علی رغم اخطارات دوستش کایودا،‌ کانامه دوباره اپ را باز می‌کند و این بار به نبردی علیه شخصی در لباس پاندا کشیده می‌شود. حال غرق شده در بازی مرگ و زندگی، کانامه باید سریعاً با شرایط سازگار شود و یاد بگیرد برای زنده ماندن، چگونه در این دنیای خطرناک حرکت کند.

همانطور که احتمالاً متوجه شدید، در حالی که خط داستانی Darwin’s game شاید در مقایسه با دیگر عناوین ژانر شباهت داشته باشد، این انیمه در راستایی تاثیرگذار از آنان استفاده می‌کند. اثر بینندگان را جذب خود کرده و یک حس مرموزی که آنان را درگیر خود می‌کند را تا پایان اثر نگه می‌دارد.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک ایرانی که این ژانر را زنده نگه‌داشتندوحشت از جنس بومی
بهترین فیلم های ترسناک ایرانی که این ژانر را زنده نگه‌داشتندبهترین فیلم های ترسناک ایرانی که این ژانر را زنده نگه‌داشتند

Btooom!

تصویری از انیمه ژانر بازی بقا Btooom!تصویری از انیمه ژانر بازی بقا Btooom!
سال پخش ۲۰۱۲
تعداد قسمت‌ها ۱۲
نمره IMDB ۷.۱

Btooom! انیمه بازی بقای بسیار تحسین شده‌ای است که با دوازده قسمت در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. اثر استادانه المان‌های کلاسیک ژانر بازی بقا را با دینامیک ویدئوگیمی و برداشتی لذت بخش به ژانر عاشقانه ترکیب کرده است. داستان ریوتا ساکاماتو را دنبال می‌کند، مرد جوان بیکاری که بیشتر زمانش را صرف غرق شدن در ویدئوگیمی به نام Btooom می‌کند. روزی، او در جزیره‌ای مرموز با کریستالی قرار داده شده در دستش بیدار می‌شود. پس از مدتی کوتاه متوجه می‌شود که در نسخه واقعی بازی موردعلاقه‌اش گیر افتاده، جایی که برای تضمین فراری امن، باید هفت بازیکن دیگر را حذف کند. در حالی که ریوتا در این دنیای فریبنده می‌چرخد، او با هیمیتو اتحادی تشکیل می‌دهد و باهم برای زنده ماندن تلاش می‌کنند و از راز پشت گیر افتادنشان سر در بیاورند.

Btooom! المان‌های هیجان انگیز بازی بقا را با اکشنی متشنج و اشاراتی به ویدئوگیم‌ها ترکیب کرده و تجربه‌ای بدیع و لذت بخش را عرضه می‌کند که به شدت پیشنهاد می‌شود.

Future Diary

تصویری از انیمه ژانر بازی بقا Future Diary   تصویری از انیمه ژانر بازی بقا Future Diary
سال پخش ۲۰۱۲
تعداد قسمت‌ها ۲۷
نمره IMDB ۷.۵

Future Diary، عرضه شده در سال ۲۰۱۲، انیمه بسیار محبوبی است که المان‌های عاشقانه روانشناختی را با بازی بقا ترکیب می‌کند. داستان یوکیترو آمانو را دنبال می‌کند،‌ پسری درونگرا و افسرده است که از دفترچه خاطرات گوشی‌اش استفاده می‌کند تا با دوست خیالی‌اش دو اکس ماشینا، خدای زمان،‌ صحبت کند. اما زمانی که دو به ناگهان هوشیار می‌شود و شروع به پیش بینی آینده می‌کند،‌ بازی بقای خاطرناکی آغاز می‌شود. شرکت کنندگان باید یکدیگر را حذف دفترچه خاطرات آینده حریفشان را نابود کنند تا بتوانند به خدای فضا و زمان جدید تبدیل شوند.

Future Diary بدون شک یکی از خوش آوازه‌ترین انیمه‌های بازی بقا است و در ژانر اثری کلاسیک نیز محسوب می‌شود. چه آن را دوست داشته باشید یا خیر،‌ اثر و اهمیت آن در ژانر بازی بقا غیر قابل انکار است.

Blue Lock

تصویری از انیمه ژانر بازی بقا Blue Lockتصویری از انیمه ژانر بازی بقا Blue Lock
سال‌های پخش ۲۰۲۲ تا به کنون
تعداد قسمت‌ها ۲۴
نمره IMDB ۸.۲

Blue Lock انیمه فوق العاده‌ای است که پخش فصل اول این اقتباس انیمه‌ای اخیراً به پایان رسیده که با ترکیب ژانر بازی بقا با فوتبال، برداشت خاصی را به نمایش می‌گذارد. بعد از عملکرد تحقیر آمیز تیم ملی ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۸، کنفدراسیون فوتبال ژاپن طرحی را می‌چیند تا برای جام جهانی ۲۰۲۲، ستاره فوتبال آینده خود را پیدا کند. به این قصد، سیصد مهاجم در ساختمانی زندان مانند جمع می‌شوند و تمرینات و آزمایشات سخت و خشنی را انجام می‌دهند که قرار است اراده‌شان را بسنجند. داستان حول محور ایساگی یوییچی، شخصیت اصلی داستان می‌چرخد، مهاجمی که به دنبال شکست تیمش پر از حس انتقام گرفتن است.

حقیقتاً، Blue Lock انیمه خاصی است. ترکیب ژانر ورزشی با دینامیک بازی بقای آن بدون شک کمیاب است و تجربه‌ای تازه و بی‌همتا را عرضه می‌کند. اگر هوادار فوتبال یا انیمه‌های ورزشی هستید یا از تنش موجود در ژانر بازی بقا لذت می‌برید، بدون شک باید Blue Lock را تماشا کنید.

Deadman Wonderland

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاDeadman Wonderlandتصویری از انیمه ژانر بازی بقاDeadman Wonderland
سال پخش ۲۰۱۱
تعداد قسمت‌ها ۱۲
نمره IMDB ۷.۱

Deadman Wonderland انیمه بازی بقای دوازده قسمتی است که در سال ۲۰۱۱، بر اساس سری مانگایی از جینسی کاتااوکا عرضه شد. داستان گانتا ایگاراشی، شخصیت اصلی اثر و همکلاسی‌هایش را دنبال می‌کند که در طول اردویی،‌ از شهر بازی به نامDeadman Wonderland بازدید می‌کنند. اما مردی مرموز به طرز خشنی تمامی همکلاسی‌های گانتا را می‌کشد و گانتا به اشتباه برای این جرم دستگیر می‌شود. سپس، او در همان مکان مربوطه که قرار بود از آن بازدید کند،‌ زندانی می‌شود. درون Deadman Wonderland، گانتا می‌فهمد که این زندانی عادی نیست و در اصل جایی است که زندانیان مجبورند برای زنده ماندن در بازی‌های مرگباری شرکت داشته باشند.

Deadman Wonderland انیمه بازی بقای فوق العاده‌ای است و محبوبیتش نیز این موضوع را ثابت می‌کند. یکی از جذابیت‌های اصلی آن حضور المان‌های وحشت است که مقداری پیچش به خط داستانی بازی بقای آن اضافه کرده و تجربه کلی آن را فراهم می‌سازد.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی

Gantz

تصویری از انیمه ژانر بازی بقا Gantz تصویری از انیمه ژانر بازی بقا Gantz
سال پخش ۲۰۰۴
تعداد قسمت‌ها ۲۶
نمره IMDB ۷.۲

Gantz انیمه‌ای بر اساس سری مانگاهای سینن بسیار محبوبی است که به خاطر المان‌های وحشت و اسپلترش مشهور است. داستان Gantz حول محور کی کورونو می‌چرخد، پسر جوانی که بعد از برخورد با قطار، از دنیا می‌رود. اما به جای مردن، او با بدنی بسیار سالم بیدار می‌شود و مجبور است در رقابتی بازی مانند شرکت کند. کی و دیگر افراد تازه فوت شده وظیفه دارند شکار کنند و بیگانگان را با سلاح‌های پیشرفته‌ای به منظور حفظ جانشان از بین ببرند.

Gantz انیمه بازی بقا پرتنشی است که با صحنه‌های صریح، خون و وحشت پر شده است و این نکته نیز شایان توجه است که مخاطب هدف انیمه بزرگسالان و افراد بالغ هستند. اما اگر شما دقیقاً دنبال چنین چیزی هستید، Gantz انتخاب بسیار خوبی است.

Fate Series

تصویری از انیمه ژانر بازی بقا Fateتصویری از انیمه ژانر بازی بقا Fate
سال پخش ۲۰۰۶
تعداد قسمت‌ها ۲۴
نمره IMDB ۷.۳

بدون شک Fate یکی از بزرگترین و مشهورترین فرنچایزهای انیمه‌ای است که تعداد زیادی سریال تلویزیونی، فیلم سینمایی، اسپین آف و ویدئوگیم تولید کرده است. اما علی رغم محتواهای فراوان آن، خط داستانی آن در عناوین اصلیStay Night, Zero, and Heaven’s) Feel) ثابت می‌ماند. داستان حول محور نبردی برای جام مقدس می‌چرخد، وسیله‌ای جادویی و افسانه‌ای که هر آرزویی را برای شخص پیروز و لایق آن برآورده می‌کند. این درگیری‌ها توسط استادان ترتیب داده می‌شود، اشخاصی که توسط جام مقدس انتخاب می‌شوند که هر کدام از آن‌ها با یک خدمتکار، مبارزی افسانه‌ای از دوران قدیم، جفت می‌شوند.

Fate ماهرانه روایت بازی بقا را با لحظات اکشن فراوان، نبردهای هیجان انگیز، دنیای فانتزی تاریک مجذوب کننده‌ای و انیمیشنی خیره کننده را باهم ترکیب می‌کند. چه فن ژانر بازی بقا باشید یا نه، Fate انیمه‌ای است که نباید آن را نادیده بگیرید.

Kaiji: Ultimate Survivor

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاKaiji: Ultimate Survivorتصویری از انیمه ژانر بازی بقاKaiji: Ultimate Survivor
سال‌های پخش ۲۰۰۷-۲۰۱۱
تعداد قسمت‌ها ۵۲
نمره IMDB ۸.۳

Kaiji: Ultimate Survivor بدون شک بهترین انیمه درباره قماربازی است که به آرامی المان‌های بازی بقا را به خط داستانی اضافه می‌کند. انیمه در اصل در سال ۲۰۰۷ با ۲۶ قسمت عرضه شد. سریال حول محور کایجی می‌چرخد،‌ جوانی فقیر که زیر خروارها قرض غرق شده است. کایجی، یک آدم معمولی، باید از تمامی مهارت‌هایش و روان شکیبایش برای پیدا کردن مسیرش در موقعیت‌هایی که خودش را درگیر کرده استفاده کند.

روایت شده در ژاپن سال ۱۹۹۵،‌ مدتی کوتاه پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، کایجی به هدف پیدا کردن کار به توکیو می‌رود اما با بدترین بحران اقتصادی شهر در تاریخ مواجه می‌شود. افسرده، او به الکل، سیگار و قمار پناه می‌برد که تنها میزان قرض‌های کمر خم‌کنش را بیشتر می‌کنند. رو به رو شده با انتخابی مهم، کایجی یا باید دوباره برای اموال از دست رفته‌اش اقدام و به بزرگترین قمارباز تبدیل شود یا در برابر این شرایط وحشتناک تسلیم شود.

Kaiji انیمه‌ای خاص و قدرنادیده است که انیمیشنی خاص را با روایتی درگیرکننده که المان‌های ژانر بازی بقا را با قماربازی ادغام کرده را باهم ترکیب می‌کند. چه هوادار این ژانر باشید یا خیر، به ما اعتماد کنید و این اثر را از دست ندهید.

Alice in Borderland

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاAlice in Borderlandتصویری از انیمه ژانر بازی بقاAlice in Borderland
سال پخش ۲۰۱۴
تعداد قسمت‌ها ۳
نمره IMDB ۶.۸

Alice in Borderlands یکی از مشهورترین و نمادین‌ترین انیمه‌های ژانر بازی بقا که همچنین، به یک سریال بسیار محبوب در شبکه نتفلیکس نیز درآمده است. داستان حول محور ریوهی آریسو می‌چرخد، دانش آموزی دبیرستانی که همراه با دوستانش دایکیچی کاروبه و شوتا سگاوا، شاهد آتش بازی کور کننده‌ای هستند که آن‌ها را بیهوش رها می‌کند. وقتی که بیدار می‌شوند، خود را در شهری نابود شده و تبدیل شده به برهوت پیدا می‌کنند. به همراه دوستانش، آریسو به گشت و گذار در این دنیای ویران شده می‌پردازند تا به مکانی مرموز به نام بردرلند می‌رسند. اما مشخص می‌شود که بردرلند مکانی خطرناک است که هر بازی، زندگی آنان را در معرض خطر می‌گذارد و هر اشتباهی می‌تواند به مرگ آنان تمام شود.

بدون شک، بهترین که نه، اما اگر به دنبال انیمه‌ای در این ژانر با المان‌های کلاسیک هستید، Alice in Borderlands یکی از بهترین انیمه‌های ژانر بقایی است که می‌توانید پیدا کنید.

Terror in Resonance

تصویری از انیمه ژانر بازی بقاTerror in Resonanceتصویری از انیمه ژانر بازی بقاTerror in Resonance
سال پخش ۲۰۱۴
تعداد قسمت‌ها ۱۱
نمره IMDB ۷.۸

Terror in Resonance انیمه‌ای جذاب و درگیرکننده که در سال ۲۰۱۱ تنها در قالب یازده قسمت عرضه شد. اثر تریلر بسیار خیره کننده‌ و عنصر کارآگاهی را با المان‌های بسیار خوب ژانر بقا ترکیب می‌کند. توکیو به هدف گروهی مرموز به نام اسفینکس (در فارسی ابوالهول) تبدیل می‌شود که استراتژیک‌طور، دستگاه‌های انفجاری را در سرتاسر شهر جایگذاری می‌کنند و پلیس را با معماهایی پخش شده از طریق اینترنت به چالش می‌کشانند. پلیس باید قبل از انفجار بمب‌ها این معماها را حل کند. این افراد مرموز مشهور به اسفینکس چه کسانی هستند؟ انگیزه کارهایشان چیست؟ و آیا پلیس قادر به دستگیری آنان می‌شود یا خیر؟

Terror in Resonance به عنوان انیمه‌ای بی‌همتا شناخته می‌شود که پر از تنش، پیچش‌های غیرمنتظره و شخصیت‌هایی با پردازش خوب است. با توجه به اینکه انیمه چندین ژانر را باهم ترکیب کرده، نه تنها برای کسانی که به دنبال بازی‌های مرگبار و پرتنش هستند، بلکه انیمه‌ای درخشان است که هرکسی می‌تواند آن را ببیند.


مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما

جمع بندی

در انیمه‌های ژانر بازی بقا، چیزی که قطع نمی‌شود استرس است و تنش. انتخاب شخصیت مورد علاقه در این آثار می‌تواند شما را به غم و اندوه هدایت کند و پیش بینی‌های مدوام نیز به ناامیدی! در ژانر بازی بقا، حتی در ضعیف‌ترین‌ موارد نیز چیزی برای هیجان زده شدن و هوش از سر پراندن است. اگر تحمل بالا دارید و می‌توانید برای مدتی با موضوعی همچون مرگ کنار بیایید، انیمه‌های ذکر شده را در لیست تماشای خود بگذارید. حال به نظر شما چه انیمه‌ی دیگری در این ژانر وجود دارد که در لیست شانس حضور پیدا کردن را نداشته؟ با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.