برای کاهش درد مفاصل، پایتان را در ورق آلومینیوم بپیچید

بسیاری از افراد و به ویژه اشخاص کهنسال با دردهای مفاصل سر و کار داشته و این موضوع می تواند بر زندگی آن ها تاثیر مستقیم بگذارد و آن ها را در انجام کارهای عادی خود دچار مشکل کند. یافته های پژوهشگران نشان می دهد: یک روش ساده و ارزان می تواند در کنترل دردهای مفاصل پا کمک کند.

به گزارش سیناپرس، مطمئنا همه با فویل آلومینیومی آشنا هستند. بسیاری از مردم از این فویل ها در آشپزخانه استفاده می کنند، اما کمتر کسی تصور می کند که می توان این فویل ها را برای کاهش درد مفاصل، به دور این بخش های مهم بدن پیچاند.

در ابتدا ممکن است این عمل، ایده عجیبی باشد، اما به نظر می رسد که فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای کاهش درد بیماری های مفصلی شما است.

به گفته پژوهشگران، پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، این عمل برای رفع خستگی مفید است، درد مفاصل را تسکین می دهد و حتی می توان از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده کرد.

علاوه بر این، فویل آلومینیومی دارای قابلیت های شگفت انگیزی از کاربردهای مفید است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید.

برای نمونه اگر به قیف نیاز دارید اما به قیف دسترسی نداشته باشید می توانید با تا کردن مقداری فویل آلومینیومی به راحتی قیفی برای خود درست کنید که نشتی نداشته باشد. اگر نیاز به اتو کردن لباس دارید نیز  فویل آلومینیومی بهترین راه حل است. یک لباس را دور یک تکه فویل تا بزنید و سپس اتو کنید. به دلیل وجود فویل، لباس از هر دو طرف به طور همزمان اتو شده خیلی سریعتر کارتان تمام می شود!

به گزارش سیناپرس، در مورد استفاده از فویل آلومینیومی برای تسکین درد مفاصل باید توجه داشت که این عمل به هیچ عنوان یک روش درمانی محسوب نشده و تنها می تواند قابلیت تسکین دهنده درد را داشته باشد. به همین دلیل در صورت داشت درد مفاصل توصیه می شود حتما به پزشک مراجعه کرده و ضمن دنبال کردن روش های درمانی تجویز شده، برای کاهش درد مفاصل خود آن ها را در فویل آلومینیومی بپیچید. این کار به طور موقت می تواند درد شما را کاهش دهد و به این ترتیب با قدرت بیشتری می توانید روش درمانی اتخاذ شده توسط پزشک را دنبال کند.

مترجم: مولود یوسفی

منبع: tips-and-tricks.co

نوشته برای کاهش درد مفاصل، پایتان را در ورق آلومینیوم بپیچید اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.