برادران وارنر: فروش Hogwarts Legacy فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است

«میراث هاگوارتز» (Hogwarts Legacy)، یک بازی نقش‌آفرینی جهان آزاد است که دنیای جادوگری را به تصویر می‌کشد. این بازی در فوریه امسال برای کنسول‌های «سونی» (Sony) و «مایکروسافت» (Microsoft) و کامپیوتر شخصی عرضه و به یکی از موفق‌ترین عناوین در چند سال گذشته تبدیل شد. اکنون شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) اعلام می‌کند فروش این بازی فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شده است.

به گزارش خبرگزاری wccftech، کاربری در توییتر با نام timur222 نقل‌قولی از «آریان دربی» (مدیر ارشد برند برادران وارنر گیمز) از صفحه لینکدین او منتشر کرد. طبق اطلاعات «دربی»، فروش بازی Hogwarts Legacy در زمان عرضه ۲۵۶ درصد بیش از پیش‌بینی‌ها بود و از فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای در دو هفته‌ای اول فراتر رفت. شرکت Warner Bros همچنین بیش از ۸۵۰ میلیون دلار درآمدزایی از این عنون داشته است. گفتنی است این بازی با ۱.۳ میلیون بازدید رکورد تاریخی پلتفرم «توییچ» (Twitch) برای بیشترین تعداد بیننده هم‌زمان را شکست.

فروش Hogwarts Legacy

امکان افزایش میزان فروش بازی Hogwarts Legacy در ماه‌های آینده

شایان ذکر است بازی Hogwarts Legacy در زمان عرضه به طور مداوم در جایگاه‌های اول و دوم جدول فروش بازی‌های کشورهای دنیا قرار داشت. این بازی در زمان عرضه توانست به دومین عنوان پرفروش قاره اروپا تبدیل شود. این بازی به قدری خوب می‌فروشد که منجر شد مجموع فروش بازی‌های کامپیوتری در سه ماهه اول سال بیشتر از سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ باشد. با توجه به اینکه هنوز نسخه‌های نسل هشتمی این عنوان عرضه نشده است، کارشناسان معتقد هستند بازی «میراث هاگوارتز» به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۳ شناخته خواهد شد.

بازی اکشن نقش‌آفرینی Hogwarts Legacy در حال حاضر بر روی کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC در دسترس است. این بازی در تاریخ ۵ مه ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای «ایکس باکس وان» (Xbox One) و «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) نیز منتشر خواهد شد. همچنین این اثر قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) منتشر شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.