بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare II به مدت یک‌هفته رایگان می‌شود

شرکت «اکتیویژن» (Activision) قصد دارد بخش مولتی‌پلیر عنوان محبوب Call of Duty: Modern Warfare II را به مدت یک‌هفته به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دهد. این برای اولین بار است که کاربران می‌توانند در طول هفت روز تمام این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

به گزارش وب‌سایت wccftech، شرکت Activision بخش مولتی‌پلیر بازی COD: MWII را به مدت هفت روز به صورت مجانی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. البته این شرکت اعلام کرد تمامی محتویات این عنوان در روزهای رایگان برای بازیکنان فعال نمی‌شوند. «اکتیویژن» فهرست حالت‌ها و نقشه‌های موجود در نسخه رایگان این بازی را منتشر کرده است. نقشه‌های اصلی در حالت ۶v6 شامل Farm 18، Shoot House، Shipment، Dome، Pelayo’s Lighthouse و Himmlemat Expo است. کاربران همچنین در این مدت می‌توانند حالت‌های Team Deathmatch، All or Nothing، Grind، KIll Confirmed و Hardpoint را به صورت رایگان تجربه کنند.

رایگان شدن بازی Call of Duty

رایگان شدن بخش چندنفره بازی Call of Duty؛ معرفی نقشه جدید Pelayo’s Lighthouse

یکی از محتویات رایگان بازی MWII، نقشه جدید Pelayo’s Lighthouse است. این نقشه اپراتورها را در طول یک طوفان شدید عصر، در یک جزیره کوچک و پرتگاه به چالش بکشد. این نقشه شامل ساختمان‌های تعمیر و نگهداری مختلف است که از ساختمان اصلی مرکزی و فانوس دریایی نزدیک به مرکز آن پشتیبانی می‌کنند. شرکت Activision هفته گذشته فصل سوم بازی Call of Duty Warzone 2.00 را منتشر کرد. کاربران در فصل سوم بازی شاهد بازگشت حالت Gunmode به صورت ۲v2 و یک Gulag جدید بودند. البته کاربران در حالت DMZ با مزایای پولی جنجالی همراه شدند. به مانند فصول گذشته، «اکتیویژن» در فصل سوم بازی COD فهرستی متنوع از اسلحه‌ها، زره‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های جدید در اختیار کاربران قرار داد

بازی‌های MWII و Warzone 2.00 هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوتر (PC) قابل دریافت است. بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare II از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) رایگان خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.