بتسدا از بازی The Elder Scrolls Online: Gold Road رونمایی کرد [تماشا کنید]

بتسدا از بازی The Elder Scrolls Online: Gold Road رونمایی کرد [تماشا کنید]

بتسدا از بسته الحاقی جدید The Elder Scrolls Online به نام Gold Road رونمایی کرده که شامل محتوای بسیار زیادی برای این بازی MMORPG می‌شود. 

<!–

–>

The Elder Scrolls Online: Gold Road قرار است محتوای داستانی جدید به بازی اضافه کند و با یک سیستم کرفت اسپل جدید با نام Scribing همراه خواهد بود. این بسته الحاقی بازیکنان را به سرزمین‌های West Weald می‌برد که مرز Cyrodiil قرار دارد. کنترل این سرزمین برعهده کنت کلویی کالانتیوس قرار دارد و یک کشور مستقل است که متحد نیروهای امپراتوری Cyrodiil محسوب می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfieldبررسی بازی Starfield

استودیو سازنده درباره سیستم Scribing توضیح داده است که به بازیکنان امکان جمع‌آوری و شخصی‌سازی مهارت‌های منحصربه‌فردی به نام Grimoires را می‌دهد که می‌توان آن‌ها را در جهان باز ESO پیدا کرد. زنمیکس آنلاین از این سیستم به عنوان پیش‌آهنگی خیالی برای چیزی که ۱۰۰۰ سال آینده به طلسم‌سازی تبدیل می‌شود، یاد می‌کند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

علاوه‌بر Gold Road بتسدا از Scions of Ithelia dungeon DLC pack نیز رونمایی کرد که در تاریخ ۱۱ مارچ (۲۱ اسفند ۱۴۰۲) برای پی‌سی و ۲۶ مارچ (۷ فروردین ۱۴۰۳) برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد. این DLC داستان Necrom را ادامه می‌دهد و شامل ۲ دانجن جدید ۵ نفره می‌شود که Oathsworn Pit و Bedlam Veil نام دارند. 

The Elder Scrolls Online: Gold Road قرار است در تاریخ ۳ ژوئن (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) برای پی‌سی و ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) برای کنسول‌ های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان


شاهزاده ایرانی جدید چطوری دوبله فارسی شد؟

بتسدا از بازی The Elder Scrolls Online: Gold Road رونمایی کرد [تماشا کنید] - ویجیاتوبتسدا از بازی The Elder Scrolls Online: Gold Road رونمایی کرد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.