بتای عمومی Street Fighter 6 اواخر همین ماه برگزار خواهد شد

بتای عمومی Street Fighter 6 اواخر همین ماه برگزار خواهد شد

شرکت کپکام به تازگی اعلام کرد که دوره بتای عمومی بازی Street Fighter 6 در اواخر همین ماه برگزار خواهد شد. بتا در صبح روز جمعه، ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود و در صبح روز دوشنبه، ۱ خرداد در ساعت ۱۰:۳۰ به پایان می رسد.

بتای عمومی بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و استیم در دسترس خواهد بود و برای تمام بازیکنان شرکت در مسابقات آنلاین در دسترس خواهد بود، حتی اگر اکانت PS Plus یا Xbox Live Gold نداشته باشند.

با این حال، بازیکنان اگر از قبل یک اکانت کپکام ندارند، باید یکی جدید ایجاد کنند و آن را به پلتفرم مورد نظر خود لینک کنند. Capcom توصیه کرده این کار را قبل از شروع بتای عمومی انجام دهید تا بتوانید سریع‌تر شروع به کار کنید.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چالشی دشوار برای حرفه‌ای‌ها
چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟

کپکام می‌گوید نسخه بتای عمومی دارای همان شخصیت‌ها و محتوای قابل بازی خواهد بود که در نسخه بتای محدود دوم که در دسامبر ۲۰۲۲ برگزار شد، وجود داشت. بازیکنان می‌توانند از بین ریو، کن، چون لی، گویل، کیمبرلی، جوری، لوک و جیمی یکی را انتخاب کنند و می‌توانند در شش استیج مختلف مبارزه کنند.

Street FighterStreet Fighter

آنها همچنین می‌توانند یک شخصیت بسازند و سپس در مسابقات رنک، کژوال، بتل هاب و تورنمنت‌های عمومی شرکت کنند. بازیکنان همچنین به حالت‌های دیگری مانند Training Mode، Hub Goods Shop، Extreme Battles، Game Center، Challenges، DJ Booth و Photo Spot دسترسی خواهند داشت.

Street Fighter 6 با فهرستی متشکل از ۱۸ شخصیت در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) منتشر خواهد شد. رئیس کپکام اخیرا گفته که قصد دارند ۱۰ میلیون نسخه از این بازی را بفروشد که آن را به پرفروش‌ترین عنوان این سری تبدیل می‌کند.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.