ببینید؛ یک نانوایی مجسمه‌ی ترسناک کلیکر لست آو آس را با نان ساخت

یک نانوایی در کالیفرنیا مجسمه‌ی شگفت انگیزی را ساخته که بسیار شبیه به یک کلیکر است و کاملاً از نان ساخته شده است.

اولین فردی که گزارش این خبر را منتشر کرد، Eater San Francisco بود که در گزارشی بیان کرد یک نانوایی در بِنِسیا مجمسه‌ای از نان ساخته که شمایل کلیکر را دارد. کلیکر یکی از معروف‌ترین دشمنان موجود در بازی لست آو آس استودیو ناتی داگ است. این مجسمه توسط کاترین (Pervan Catherine) و هانالی پروان (Hannalee Pervan)، دو دختر و مادری که صاحب نانوایی نیز هستند، ایجاد شده است.

همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، جزئیات این مجسمه‌ی ساخته‌شده از نان شگفت‌انگیز است. اگر با کلیکرها آشنا نیستید، کلیکرها در واقع یکی از مراحل دشوار و خطرناک پس از مبتلاشدن افراد به عفونت قارچی درون بازی (کوردیسپس) است. یک کلیکر به مدت طولانی در معرض عفونت کوردیپس قرار می‌گیرد؛ بینایی خود را به‌صورت کامل از دست می‌دهد اما در عوض شنوایی خود را افزایش می‌دهد و صدایی سریع و کلیک مانند تولید می‌کند که نام آن‌ هم از این صدای کلیک مانند گرفته شده است. به بیان ساده، این از آن دسته عفونت‌هایی نیست که بخواهید در یک سرزمین پساآخرالزمانی با آن مواجه شوید و درون بازی هم کلیکرها به شما آسان نخواهند گرفت.

رسانه‌ای که برای اولین بار این خبر را منتشر کرد، اشاره می‌کند که این دو تصمیم گرفتند این مجسمه را به عنوان بخشی از یک مسابقه سالانه محلی بهترین مترسک که هر ساله در شهر برگزار می‌شود، خلق کنند، جایی که کسب‌وکارهای محلی بهترین مترسک‌هایی را که ساخته‌اند به ساکنان و گردشگران در شهر نشان می‌دهند تا آن‌ها انتخاب کنند که کدام یک بیشتر موردعلاقه آن‌ها است.

SF Chronicle در مقاله خود اشاره می‌کند که تکمیل این قطعه بیش از ۴۰۰ ساعت طول کشیده است و فرایند آن شامل باز کردن بالون‌های پیچیده شده در خمیر برای شکل دادن به قارچ‌های قابل‌مشاهده روی مجسمه بود.

بیشتر بخوانید: آیا بیماری قارچی لست آو آس در دنیای واقعی هم ممکن است شیوع پیدا کند؟

نکته‌ی بامزه و جالبی درباره‌ی این مجسمه وجود دارد و آن هم ماده‌ای است که این مجسمه از آن ساخته شده است. البته، ساخت یک مجسمه با نان خودش به اندازه‌ی کافی عجیب و جالب است اما نکته‌ی کنایه‌آمیز این است که اگر فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» را تماشا کرده باشید، حتماً می‌دانید که این سریال یکی از مهم‌ترین تئوری‌های طرفداران را درباره‌ی اینکه چه چیزی باعث شیوع عفونت قارچی شده، تایید کرده است. ما در چند قسمت اول فصل اول متوجه شدیم که شیوع بیماری به دلیل آرد آلوده آغاز شد که باعث اثر دومینو شد و منجر به شیوع جهانی این عفونت قارچی مهلک شد.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
مجموعه کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت به همراه دسته اضافه

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.