ببینید؛ تریلر زمان عرضه‌ی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) اخیرا از تریلر زمان عرضه‌ی بازی Final Fantasy 7 Rebirth رونمایی کرده است.

دومین نسخه از سه‌گانه‌ی بازسازی فاینال فانتزی ۷ پس از مدت‌ها انتظار سرانجام در ۱۰ اسفند برای پلی‌استیشن ۵ عرضه شد. این بازی که ماجراجویی‌های کلود و همراهانش در خارج از میدگار و در جست‌وجوی‌ سفیروث برای توقف او را روایت می‌کند، توانست حسابی نظر منتقدان را جلب کند و موفقیت نسخه‌ی قبل را ادامه دهد. حال تریلر زمان عرضه‌ی بازی منتشر شده و بازیکنان را آماده‌ی ماجراجویی کرده است. یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیه‌کننده‌ی بازی، نیز در بیانیه‌ای گفته است:

به‌عنوان کارگردان فاینال فانتزی ۷، بسیار احساس غرور کردم که توانستیم نسل جدیدی را به بازی‌های نقش‌آفرینی معرفی کنیم و به بسیاری از تازه‌وارد‌ها دنیای گسترده‌تری از داستان‌سرایی را نشان دهیم. امروز، وقتی به آنچه تیم توسعه‌ی ما با Final Fantasy 7 Rebirth انجام داده است نگاه می‌کنم، مملو از همان حس غرور می‌شوم. این ماجراجویی پاداش‌های فراوانی را به طرفداران قدیمی ارائه می‌کند، در حالی که به تازه‌واردان خوش‌آمد می‌گوید تا ماجراجویی فاینال فانتزی محور خود را در اینجا شروع کنند و حس شگفتی مشابهی را تجربه کنند که در سال ۱۹۹۷ احساس کردند. ‌امیدوارم هم طرفداران و هم کسانی که قبلا نسخه‌ای از این سری را بازی نکرده‌اند، از آن لذت ببرند.

فاینال فانتزی 7 ریبرث

نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان بازی، نیز می‌گوید:

بازی Final Fantasy 7 Rebirth یک نامه‌ی عاشقانه و ادای احترام ما به ماجراجویی و دنیایی عظیم از داستان‌های جذاب و جاه‌طلبانه‌ترین بازی ما تا به امروز است. مانند کسانی که اولین بار فاینال فانتزی ۷ را برای ما به ارمغان آوردند، ما به چیزی دست یافته‌ایم که قبل از فناوری امروزی هرگز امکان‌پذیر نبود یعنی تصویری با جزئیات و عمیق‌تر از شخصیت‌های اصلی، همراهان و افراد سیاره. با ترکیب قدرت‌های آن‌ها در نبرد و تقویت پیوند‌های آن‌ها از طریق انتخاب‌های خود، ‌امیدواریم که با این شخصیت‌ها و دنیایی که در آن زندگی می‌کنند، ارتباطی قدرتمند برقرار کنید.

در نهایت تتسویا نومورا، کارگردان خلاقیت، افزود:

برای سال‌ها فکر می‌کردم که بازسازی فاینال فانتزی ۷ باید به چه شکل باشد. مهمتر از همه، من احساس کردم که باید عدالت را در مورد شخصیت‌ها و داستانی که در سراسر جهان آنقدر محبوب شده بود، رعایت کنیم. Final Fantasy 7 Rebirth این چشم‌انداز را ارائه می‌دهد و به طور گسترده‌ای نسخه‌ی اصلی را نه تنها در اندازه‌ی دنیایش، بلکه در لحظات آرامی که شخصیت‌های اصلی به اشتراک می‌گذارند، گسترش می‌دهد؛ لحظاتی که در آن‌ها صمیمیت، شادی، غم و مهربانی را می‌توان یافت.

همانطور که آن‌ها در مسیر رسیدن به سرنوشت نهایی خود پیوند‌های عمیق‌تری را ایجاد می‌کنند، ‌امیدوارم قلب خود را باز کنید تا این احساسات را در کنار آن‌ها احساس کنید. از شنیدن بازخورد طرفداران خود از نسخه‌ی قبلی و ترکیب عناصر مختلف در Final Fantasy 7 Rebirth برای یک دنباله‌ی واقعا نفس گیر لذت بردیم. از شما سپاسگزاریم که چشم‌انداز ما را برای بازسازی تجربه کردید؛ چشم‌اندازی که در آن گذشته با امکانات زمان حال برای تجسم مجدد داستانی برای نسل‌های آینده ارج نهاده می‌شود.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth هم اکنون روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.