ببینید؛ بازی مبارزه‌ای لیگ آو لجندز شامل مبارزات تیمی است

استودیوی رایوت گیمز (Riot Games) به تازگی تریلری از بازی Project L منتشر کرده که به مبارزات تیمی دو نفره یا Duo Play می‌پردازد.

پروژه‌ی ال که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، یک بازی مبارزه‌ای مبتنی بر تگ (Tag) رایگان است که در دنیای لیگ آو لجندز جریان دارد. رایوت گیمز به صورت دوره‌ای اطلاعاتی را از بازی منتشر می‌کند و حال نگاه بیشتری به گیم‌پلی آن ارائه داده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که این اثر یک نسخه‌ی نمایشی قابل بازی در رویداد EVO 2023 خواهد داشت که از ۴ تا ۶ آگوست (۱۳ تا ۱۵ مرداد) سال جاری در در لاس وگاس برگزار خواهد شد. در کنار تریلر گیم‌پلی، ویدیویی نیز از زبان سازندگان بازی منتشر شده است که به ساخت آن می‌پردازد. تام کانن (Tom Cannon)، تهیه کننده‌ی اجرایی بازی، می‌گوید:

از ابتدای شروع این پروژه، ما احساس کردیم که اگر بخواهیم یک بازی مبارزه‌ای جذاب بسازیم، باید چیز جدیدی را به این سبک بیاوریم. ما در حال سرمایه‌گذاری روی ایده‌های بزرگی هستیم که امیدواریم انواع جدیدی از سرگرمی‌ را برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای به ارمغان آورد. خوشحالم که امروز یکی از آن المان‌های بزرگ را به شما معرفی می‌کنم.

پروژه‌ی ال فقط یک بازی مبارزه‌ای مبتنی بر تگ نیست، بلکه یک بازی مبارزه‌ای تیمی دو در مقابل دو است. این بدان معنی است که تیم‌هایی دو نفره می‌توانند در یک مسابقه با هم روبرو شوند و هر بازیکن یک مبارز را هدایت می‌کند. بنابراین ما در حال ساختن اثری هستیم که می‌توانید با دوستان خود و همچنین در برابر آن‌ها بازی کنید.

پروژه ال

شان ریورا (Shaun Rivera) به عنوان کارگردان بازی نیز در مورد این سیستم بیان کرد:

مبارزات تیمی تا حدودی شبیه تگ تیم در کشتی کج است. یکی از بازیکنان مبارز را روی صحنه کنترل می‌کند و دیگری در خارج از صفحه منتظر می‌ماند تا هم تیمی‌اش لحظه‌ی مناسبی برای تگ کردن پیدا کند. در آخرین به‌روزرسانی، ما برخی از مکانیک‌های مربوط به تگ را به نمایش گذاشتیم. پروژه‌ی ال از حالت‌های یک در مقابل یک، دو در مقابل دو و حتی دو در مقابل یک پشتیبانی می‌کند. بنابراین نگران حالت تک نفره نباشید زیرا شما با وجود سیستم‌های تیمی، همچنان می‌توانید به عنوان یک مبارز تنها به نبرد بپردازید و حتی هر دو مبارز را به طور همزمان کنترل کنید.

سخت‌افزار شما هرچه که باشد، سیستم‌های ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای بازیکنان روی صحنه و خارج از صفحه نمایش روان و مفید باشند. قبل از شروع بازی، هر تیم می‌تواند نحوه‌ی بازی قهرمانان خود با یکدیگر را با چیزی که ما سیستم فیوز می‌نامیم، شخصی‌سازی کند. با فیوزها می‌توانید نوع همکاری خود را انتخاب کنید. بازی تیمی در قلب طراحی پروژه‌ی ال و به طور کلی پایه و اساس بازی است. ما می‌دانیم که طراحی سیستم Duo Play دشوار است، اما زمان زیادی را صرف منحصربه‌فرد ساختن آن خواهیم کرد تا همه‌ی شما از آن لذت ببرید.

Project L

طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که چهار شخصیت از بازی در Evo 2023 قابل تجربه هستند که نام سه تای آن‌ها یعنی داریوش (Darius)، اکو (Ekko) و آری (Ahri) فاش شده است. داریوش یک مبارز میان برد است که حملاتی به مرگباری چکشش دارد. اکو زمان را دستکاری می‌کند تا هر موقعیتی را به نفع خود تغییر دهد و با استفاده از اختراع خود یعنی Z-Drive، برای هر مبارزی یک چالش است. در نهایت آری یک واستای روباه مانند است که می‌تواند احساسات طعمه خود را دستکاری کند و با استفاده از جادو حمله می‌کند.

در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد Project L در دسترس نیست. در ادامه می‌توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۱,۷۰۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۵۲۹,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.