ببینید؛ بازی جهان باز Light No Fire از سازندگان No Man’s Sky معرفی شد

استودیوی هلو گیمز (Hello Games) به تازگی با انتشار تریلری از بازی Light No Fire برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

این بازی جهان باز حول محور ماجراجویی، ساخت و ساز، بقا و اکتشاف چرخیده و روی سیاره‌ای فانتزی به اندازه‌ی زمین می‌گذرد. این بازی عمق یک بازی نقش‌آفرینی را با آزادی عمل یک اثر سندباکس در سبک بقا ترکیب می‌کند. در این بازی باید با بازیکنانی از سراسر جهان آشنا شوید، زندگی بسازید، کاوش کنید و در واقع با همکاری دیگر زنده بمانید. شما می‌توانید ساختمان‌ها و جوامعی پایدار بسازید یا به تنهایی برای کشف دنیا در آن پرسه بزنید.

طبق گفته‌ی سازندگان، جهان بازی مقیاسی باورنکردنی داشته و سیاره‌ای بسیار متنوع و متراکم پر از زیست‌بوم‌های خاص، دشمنان منحصربه‌فرد و منابع ارزشمندی برای کشف کردن است. البته این جهان افسانه‌ای رمز و رازهای زیادی نیز در خود پنهان کرده است که کاوش را لذت‌بخش‌تر می‌کند. هرچند با توجه به سابقه‌ی هلو گیمز باید منتظر ماند و دید که آیا این جهان عظیم از نظر محتوا نیز چیزی برای ارائه دارد یا صرفا یک طبل تو خالی است.

بازی Light No Fire

در هر صورت با در نظر گرفتن عظمت بازی بدون شک کار آسانی برای کاوش آن نخواهید داشت. به همین دلیل با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند برای کاوش در محیط بازی، سوار جانورانی وحشی شده و حتی با استفاده از اژدهایان بر فراز مناظر کشف‌ نشده به پرواز بپردازند.

گفتنی است که هلو گیمز در گذشته اثری نظیر No Man’s Sky را منتشر کرده است. این بازی عظیم که در فضا جریان دارد، با جاه‌طلبی‌های زیادی معرفی شد اما در زمان انتشار نتوانست به خوبی انتظارات را برآورده کند. با این حال با به‌روزرسانی‌های متعدد توانست به شرایط خوبی دست پیدا کند و اکنون برای تجربه‌ی آن زمان مناسبی محسوب می‌شود.

بازی Light No Fire در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.