ببینید؛ اساسینز کرید میراژ با یک فیلتر نوستالژی مشابه‌ی بازی اول سری می‌شود

جدیدترین نسخه از سری محبوب اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Mirage نه تنها از نظر گیم‌پلی به ریشه‌های این مجموعه باز می‌گردد، بلکه ظاهرا از یک فیلتر آبی نوستالژیک بهره می‌برد که ظاهر بازی را مشابه‌ی نسخه‌ی اول سری در سال ۲۰۰۷ می‌کند.

در اساسینز کرید میراژ، بازیکنان ماجرای یک دزد خیابانی جوان به نام بسیم (Basim)  که در نهایت تبدیل به یک اساسین افسانه‌ای می‌شود را در بغداد قرن نهم دنبال خواهند کرد. بازی جدید یوبی‌سافت (Ubisoft) با بازگشت به ریشه‌های اکشن و ماجراجویی آن به جای سبک نقش‌آفرینی جهان باز که با نسخه‌ی اوریجینز مورد استفاده قرار گرفت و تا آخرین نسخه یعنی والهالا ادامه داشت و دارد، به اولین نسخه‌ی سری ادای احترام می کند. از طرفی به نظر می‌رسد که گیم‌پلی یکی دیگر از نقاط عطف بازی باشد و یوبی‌سافت نیز در این میان ادعا کرده که بسیم «بااستعداترین اساسین» در تاریخ این مجموعه است. بسیم ابزارهای مختلفی در اختیار خواهد داشت و مهارت‌های پارکورش به او اجازه می‌دهد تا به راحتی در شهر شلوغ بغداد حرکت کند.

حال در یک ویدیوی جدید از بازی با عنوان «بازگشتی به ریشه‌ها» (A Return to the Roots) که به پشت صحنه‌ی ساخت بازی می‌پردازد، توسعه‌دهنده تایید کرده که بازی دارای یک فیلتر بصری نوستالژی است که ظاهر اولین نسخه را تداعی می‌کند. در واقع هنگامی که این فیلتر فعال است، بازیکن با یک پالت رنگی آبی-خاکستری مواجه می‌شود.

فیلتر آبی اساسینز کرید میراژ

یوبی‌سافت تکرار می‌کند که اساسینز کرید میراژ توسط یک تیم مشتاق و پرتلاش ساخته شده است که می‌خواهند به بازی اصلی ادای احترام کنند. طبق گفته‌ی تیم سازنده، ستون‌های اصلی بازی پارکور، مخفی‌کاری و ترور هستند اما بازیکنان می‌توانند انتظار موارد غافلگیرکننده‌ای را نیز داشته باشند. در نهایت گفتنی است که این بازی با اینکه به گذشته‌ی مجموعه‌ی اساسینز کرید سر می‌زند، اما دارای المان‌های جذابی است که می‌تواند این سری را در مسیری جدید و رو به جلو هدایت کند. همچنین برای اولین بار، سری اساسینز کرید دارای صداگذاری و زیرنویس عربی خواهد بود.

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۰۰,۰۹۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۹۰۰,۴۳۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.