ببینید؛ از گیم‌پلی سرگی دراگونوف برای تکن ۸ رونمایی شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از گیم‌پلی شخصیت سرگی دراگونوف (Sergei Dragunov) برای بازی مبارزه‌ای تکن ۸ رونمایی کرده است.

این شخصیت روسی برای اولین بار در Tekken 5: Dark Resurrection به عنوان یکی از دو شخصیت جدید بازی به همراه لیلی معرفی شد و از آن زمان در تمامی نسخه‌ها حضور داشته است. دراگونوف یکی از اعضای اسپتسناز یا همان ماموران ویژه‌ی روسیه شناخته می‌شود که به دلیل قدرت مبارزه و شخصیت غیرقابل درکش به او لقب فرشته‌ی سفید مرگ را داده‌اند. به عنوان بخشی از داستان خود، او به تورنمنت ۵ King of Iron Fist فرستاده شد تا اطلاعاتی را برای روسیه بدست آورد، اما موفق به انجام این کار نشد. از آن زمان، او در مسابقات مختلف King of Iron Fist با ماموریت‌هایی برای از بین بردن حریفان شرکت کرده است.

دراگونوف هنگام مبارزه با حریفان سرد، حسابگر و کاملا بی‌تفاوت است. جدای از چند خط دیالوگ، دراگونوف در کل سری بیشتر به سکوت روی می‌آورد. همانطور که در دیالوگ‌های کمپین او دیده می‌شود، این امر باعث آزار، سردرگمی یا ناآرامی شخصیت‌های دیگر می‌شود. او با نهایت تلاش و کوشش به میهن خود خدمت می‌کند و با وفاداری از دستورات پیروی می‌کند. او همچنین از آواز خواندن به عنوان یک سرگرمی لذت می‌برد و این موضوع در انیمیشن‌های برنده شدنش دیده می‌شود.

سرگی دراگونوف

او همچنین از آواز خواندن به عنوان یک سرگرمی لذت می‌برد و این موضوع در انیمیشن‌های برنده شدنش دیده می‌شود. در این میان به عنوان مبارزی که به ورزش رزمی سامبو مسلط است، همتراز با استیو فاکس است. اگرچه برخلاف فاکس که مشت زدن را ترجیح می‌دهد، دراگونوف به نبرد با تمام بدن می‌رود. در تریلر جدیدش، او در حال ارائه حملات ویرانگرش دیده می‌شود. در نهایت گفتنی است که شاید او در جدیدترین نسخه از سری تکن بیشتر صحبت کند، اما در تریلر به سختی کلمه‌ای را به زبان می‌آورد.

بازی تکن ۸ در ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.