ببینید؛ از بازی رومیزی جدید ویچر رونمایی شد

استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی از بازی رومیزی جدید سری ویچر با عنوان Path of Destiny رونمایی کرده است.

این بازی که با همکاری Go On Board در دست توسعه است، دومین اقتباس بزرگ از این سری پس از سریال نت‌فلکیس است، اما این اولین اقتباسی است که به طور مستقیم با بازی‌ها مرتبط است. در این اثر در دست ساخت بر اساس داستان‌هایی از آثار نویسنده‌ی مشهور لهستانی، آندره ساپکوفسکی، بازیکنان نقش قهرمانان داستان از جمله آن‌هایی که در بازی ویچر ۳ بودند یعنی گرالت (Geralt)، سیری (Ciri)، وزمیر (Vesemir)، دندلاین (Dandelion) و ینیفر (Yennefer) را برعهده گرفته و در یک داستان فانتزی تاریک و گیم‌پلی پیچیده‌ی متمرکز بر استراتژی قرار می‌گیرند. استودیوی سی‌دی پراجکت بیان کرده که از سازندگان Go On Board در زمینه‌های طراحی، جنبه‌های بصری و داستان از نزدیک حمایت می‌کند. نویسنده‌ی بازی لوکاش ووزنیاک (Łukasz Woźniak) است که روی بازی‌هایی نظیر The Witcher: Old World، والهالا و The Titans کار کرده است.

در واقع این بازی حول محور حداکثر پنج بازیکن می‌چرخد که داستان‌هایی نمادین را از سراسر جهان ویچر بازگو کرده و در پنج صفحه‌ی بازی حرکت می‌کنند. آن‌ها این گزینه را خواهند داشت که یا داستان‌ها را از نزدیک دنبال کرده و از توانایی‌های شخصیت‌های خاص خود برای انجام این کار استفاده کنند یا در صورت تمایل از مسیر اصلی منحرف شوند. در نهایت تنها یک بازیکن به عنوان قهرمان در پایان هر دور از بازی که ۴۵ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، بیرون خواهد آمد.

Path of Destiny

گفتنی است که این بازی برای بازیکنان بالای ۱۴ سال طراحی شده و در دو نسخه‌ی مجزا عرضه خواهد شد. هر دو شامل پنج تخته‌ی بازی و قطعات مختلف بازی، کارت‌های کوچک و بزرگ و البته کتاب قوانین در میان سایر موارد خواهند بود. با این حال نسخه‌ی Deluxe Pledge شامل مدل‌های سه بعدی کامل به جای مدل‌های تخت است.

این بازی بازی در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد و ظاهرا بودجه‌ی ساخت آن از طریق طرفداران بدست خواهد آمد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا Path of Destiny به اهداف بلند خود دست خواهد یافت یا خیر، اما اگر محقق شود، بدون شک باید در نوع خود به اندازه‌ی نسخه بازسازی ویچر ۱ و همچنین قسمت چهارم سری لذت‌بخش باشد. در این میان سی‌دی پراجکت اخیرا بخش بزرگی از تیم سایبرپانک خود را به توسعه‌ی ویچر ۴ با اسم رمز پولاریس منتقل کرده است.

کمپین سرمایه‌گذاری جمعی برای The Witcher: Path of Destiny از ۹ اکتبر (۱۷ مهر) تا ۷ نوامبر (۱۶ آبان) سال جاری ادامه خواهد داشت. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.