ببینید؛ آپدیت جدید بازی No Man’s Sky در دسترس قرار گرفت

استودیوی هلوگیمز (Hello Games) به تازگی از جزئیات آپدیت ۴.۵ بازی No Man’s Sky با عنوان اومگا (Omega) رونمایی کرده است.

پس از انتشار یک سری اخبار مبهم در هفته‌ی گذشته، No Man’s Sky بالاخره به‌روزرسانی جدید خود را دریافت کرده که مکانیک‌های گیم‌پلی اصلاح‌شده، کشتی‌های حمل و نقل دزدان فضایی قابل دریافت، آیتم‌های تزئینی جدید و موارد دیگر را به این بازی فضایی جذاب می‌آورد. اگرچه به‌روزرسانی‌های رایگان بی‌شمار No Man’s Sky در طول سال‌ها بیش از وعده‌های بزرگی که در ابتدا برای این بازی داده شده بود، عمل کرده‌اند و در عین حال آن را به بسیاری از پلتفرم‌های جدید نیز آورد، این آخرین به‌روزرسانی یک اکسپدیشن جدید را معرفی می‌کند که می‌تواند به صورت رایگان حتی توسط بازیکنانی که بازی را خریداری نکرده‌اند، تجربه شود.

این فرصتی عالی را برای بازیکنان جدید فراهم می‌کند تا یک سفر میان‌ستاره‌ای بازی را امتحان کنند. اگرچه باید در نظر داشت که این رایگان بودن اکسپدیشن برای مدت محدودی ادامه دارد. به‌روزرسانی اومگا که بسته‌‌ی قابل توجهی از محتوای جدید را به بازی می‌آورد، اولین آپدیتی است که طرفداران این بازی در حدود نیم سال گذشته دیده‌اند. توسعه‌دهنده‌ی بازی قبلا برخی از ویژگی‌های جدیدی را که طرفداران می‌توانند در سال ۲۰۲۴ ببینند، در مراسم گیم اواردز اخیر معرفی کرده بود و البته در کنار آن Light No Fire را به عنوان پروژه‌ی بزرگ بعدی خود معرفی کرد.

آپدیت جدید no man's sky

اگرچه آپدیت امگا چند روزی است که روی پلتفرم‌های خاصی منتشر شد، با این حال تریلر رسمی و لیست کامل جزئیات آن به تازگی منتشر شده است. در کنار اکسپدیشن جدید با زمان محدود که به صورت رایگان بین ۱۵ تا ۱۹ فوریه (۲۶ تا ۳۰ بهمن) در دسترس است و در مجموع حدود ۴ هفته ادامه خواهد داشت، بازیکنان اکنون می‌توانند سوار بر کشتی دزدان فضایی عظیمی شوند که در به‌روز‌رسانی قبلی به بازی اضافه شده بود. علاوه بر این نوع جدید کشتی باری قابل دریافت، به‌روزرسانی جدید امگا در کنار آیتم‌های تزئینی، همچنین یک نوع جدید از کشتی استاربورن دارد که اشاره‌ای به استارفیلد است.

به‌روزرسانی اومگا همچنین جنبه‌های مختلف No Man’s Sky را بازنگری می‌کند، به طوری که ماموریت Atlas Path متمرکز بر داستان، تغییرات مختلفی را مشاهده می‌کند و سیستم اکسپدیشن بازی نیز بازسازی قابل توجهی دارد. بازیکنان اکنون می‌توانند به طور مسقیم در فایل‌های ذخیره‌ی موجود به اکسپدیشن‌های Space Anomaly دسترسی داشته باشند و مقدار محدودی از منابع را برای بسته‌بندی برای سفر انتخاب کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم جدید اضافه شدن یک سیستم جدید است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ماموریت‌های اتوماتیک ایجاد شده را از NPC‌های کنار سیاره انتخاب کنند.

آپدیت جدید no man's sky

شایان ذکر است که ویدیویی که در مراسم گیم اواردز به مناسبت ۷ سالگی بازی نمایش داده شد، نگاهی اجمالی به برخی از ویژگی‌های جدید مرتبط با‌ ایستگاه‌های فضایی داشت. حال عدم وجود این ویژگی‌ها در آپدیت اومگا نشان می‌دهد که طرفداران چیز‌های بیشتری از بازی در سال جاری میلادی خواهند دید. البته سازندگان نیز قبلا گفته بودند که امسال سال بزرگی برای این بازی خواهد بود. به طور کلی لیست تغییرات گسترده است و شما می‌توانید جزئیات کامل آن را از این نشانی مطالعه کنید.

بازی No Man’s Sky هم اکنون روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.