با ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید

بازی Witcher 3 شاید یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی زمان خودش باشد. این بازی به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا تبدیل شد و طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد. توسعه‌دهنده‌های بازی واقعا با پایان سه‌گانه ویچر گل کاشتند و یکی از بهترین داستان‌های ممکن را روایت کردند. با این حال این داستان می‌توانست چندین برابر بهتر یا بدتر باشد؛ بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. چند تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 می‌توانستند تاثیر بسیار مهمی روی بازی بگذارند.

<!–

–>

مثل بسیاری از بازی‌های دیگر، Witcher 3 هم محتواهای زیادی داشت که حذف شد. این محتوا ممکن بود یک سری شخصیت باشند، یک سری وسیله و یا حتی چند ماموریت مختلف. حالا اینکه این ماموریت‌ها چی بودند و چه تاثیری می‌توانستند داشته باشند را در ادامه خواهیم دید. پس اگر شما هم دوست دارید که در مورد ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 بیشتر بدانید، در ادامه با ویجیاتو همراه باشید.

No Man’s Land


با ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید - ویجیاتوبا ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید - ویجیاتو

این ماموریت مثل بسیاری از ماموریت‌های جانبی دیگر شروع می‌شود. گرالت یک لانه Necrophage را در یک مزرعه از بین می‌برد و سپس به سراغ کسی می‌رود که این ماموریت را به او داد. یک شخص به نام Dobb هم می‌آید تا هزینه خدمات گرالت را بپردازد.

گرالت در اینجا می‌تواند پول را قبول کند و هم می‌تواند آن را رد کند و هزینه‌ای درخواست نکند. بعدا مشخص می‌شود که صاحب اصلی مزرعه یک شخص دیگر به نام Todd بود و در حقیقت Dobb می‌خواست از یکی از قوانین عجیب سرزمین سواستفاده کند و با پرداخت هزینه‌های ویچر،‌ مزرعه را از چنگ Todd درآورد. همان‌طور که حدس می‌زنید هم این ماموریت می‌تواند به چندین شکل ممکن پایان یابد و تقریبا هیچ کدام از آن‌ها چندان زیبا نیستند.

Swamplands


ماموریت‌های حذف شده Witcher 3ماموریت‌های حذف شده Witcher 3

در این ماموریت گرالت با یک گروه از Nilfgardianها در یک مرداب مواجه می‌شود. این گروه سعی دارند که از مرداب عبور کنند ولی به علت وجود یک لانه Drowner نمی‌توانند رد شوند. برای همین از گرالت درخواست می‌کنند تا به آن‌ها کمک کند تا این لانه را نابود و از مرداب عبور کنند. در اینجا شما می‌توانید به آن‌ها خیانت کنید و یا به آن‌ها کمک کنید؛ حتی می‌توانید خودتان تنهایی به سراغ این لانه بروید. مشکل اصلی این ماموریت این بود که اگر هر گزینه‌ای را به جز تنهایی رفتن به سراغ لانه انتخاب می‌کردید، باعث مرگ تمامی افراد درون گروه می‌شد. این موضوع باعث می‌شد که حتی تصمیمات خوب شما هم، تاثیرات بسیار بدی داشته باشند.

It’s A Setup


ماموریت‌های حذف شده Witcher 3ماموریت‌های حذف شده Witcher 3

این ماموریت کاملا مرتبط با داستان اصلی بازی است، ولی حذف آن چندان تاثیری روی داستان کلی بازی نداشت. بعد از حمله یک گریفین به یک گروه تاجر در اوایل بازی، گرالت یک تیر پیدا می‌کند که روی آن ماده جذب‌کننده گریفین‌ها وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود که توجه گرالت به یک اردوگاه شکارچیان جلب شود.

بعد از اینکه گرالت با این شکارچی‌ها مواجه می‌شود، حقیقت ماجرا کاملا مشخص می‌شود. این شکارچی‌ها معتقد بودند که این تاجرها خائن بودند و این گریفین هم مجازات کار آن‌ها بود. بعد از این گرالت باید تصمیم بگیرد که آیا آن‌ها را به سزای اعمالشان می‌رساند و یا تصمیم می‌گیرد که کاری به کار کسی نداشته باشد. همان‌طور که دیدید این مورد یکی از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 بود که چندان تاثیری روی داستان کلی نداشت، با وجود اینکه دقیقا درون آن قرار داشت.

Missing Son


ماموریت‌های حذف شده Witcher 3ماموریت‌های حذف شده Witcher 3

در این ماموریت گرالت باید سعی کند تا در یک میدان نبرد، پسر یکی از زنان محلی را پیدا کند. در این زمان یک سری Necrophage به گرالت و این زن حمله می‌کنند و شما باید به کمک سگ این زن و مهارت‌های خودتان از کل تیم دفاع کنید.

بعد از این واقعه، سگی که به شما کمک می‌کرد به درون یک جنگل ترسناک فرار می‌کند. شما باید به دنبال این سگ بروید تا پیداش کنید و به دنبال پسر گم شده بگردید. در همین موضع است که درون جنگل با جسد یک پسر جوان مواجه می‌شوید که یک تیر خودی درون بدنش وجود دارد. این موضوع نشان می‌دهد که این پسر تصمیم گرفت که در میدان نبرد هم‌رزم‌هایش را ترک کند و فرار کند و برای همین هم به دست آن‌ها اعدام شد. حالا شما باید تصمیم بگیرید که به مادرش واقعیت را بگویید و یا توضیحی ندهید.

The Edge of Acting


ماموریت‌های حذف شده Witcher 3ماموریت‌های حذف شده Witcher 3

یکی از جالب‌ترین و شاید خنده‌دارترین ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 همین است. یکی از شعرهای Dandelion قرار است به یک نمایش تبدیل شود و شما باید به سراغ بازیگر اصلی نمایش بروید و او را تا صحنه نمایش همراهی کنید. وقتی که به سراغ این بازیگر می‌روید متوجه می‌شوید که او به قتل رسیده است و برای همین باید یک جایگزین برایش پیدا شود.

در اینجا گرالت تصمیم می‌گیرد که خودش را به عنوان جایگزین معرفی کند. حالا شما دو راه دارید، یا باید دیالوگ‌های درست نمایش را بگویید و یا از خودتان دیالوگ‌ها را درآورید. اگر دیالوگ‌های درست را بگویید، در آخر جایزه دریافت خواهید کرد. اگر هم نمایش را خراب کنید، با توهین‌های مردم صحنه را ترک خواهید کرد.

A Friendly Freak


با ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید - ویجیاتوبا ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید - ویجیاتو

این ماموریت کمی نسبت به ماموریت‌های دیگر خالی و ناقص است. به طور خلاصه در این ماموریت شما باید با چند کودک مواجه شوید که به خاطر ظاهر متفاوت گرالت به او توهین می‌کنند. بهترین‌ ایده‌ای که برای این ماموریت وجود داشت این بود که گرالت مهارت‌هایش به عنوان یک ویچر را به این بچه‌ها نشان دهد تا آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. یکی دیگر از ایده‌ها این بود که پدر یکی از این بچه‌ها پیدایش شود و بخواهد با گرالت مبارزه کند. این ماموریت چندان ماموریت خوبی نیست و احتمالا خوب شد که از بازی حذف شد.

The Thing In The Attic


با ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید - ویجیاتوبا ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید - ویجیاتو

این ماموریت در مورد دو مرد جادوگر بود که با هم رقیب بودند و قصد نابودی هم را داشتند. قرار بود که طی این ماموریت جادوگر اول نتایج و زحمات جادوگر دوم را بدزد، چون معتقد است که این اطلاعات به شدت خطرناک و مخرب خواهند بود. بعد از آن هم به طرز مشکوکی جادوگر دوم کشته می‌شود و جسدش را گرالت پیدا می‌کند.

طی یک جستجو کوچک، گرالت یک مجسمه عجیب از جادوگر اول را پیدا می‌کند و آن را پیش تریس (Triss) می‌برد. بعد از آن مشخص می‌شود که این جادوگر اول درون این مجسمه زندانی شده بود ولی هیچ‌ خاطره‌ای از قبل از این زندانی شدنش ندارد.

Freshwater


ماموریت‌های حذف شده Witcher 3ماموریت‌های حذف شده Witcher 3

در این ماموریت در یک کلبه کوچک ماهی‌گیری، یک پسر جوان وحشت‌زده معتقد است که یک زن عجیب به دنبالش است. وقتی که شما بیرون می‌روید تا ببینید داستان چیست، با یک Noonwraith مواجه‌ خواهید شد. بعد از آن‌ هم به یک چاه می‌رسید که یک جسد درونش آویزان است.

بعد از اینکه یک دستبند نقره را روی دوست این جسد پیدا می‌کنید، گرالت به شهرهای اطراف می‌رود تا اطلاعات بیشتری را در این مورد کسب کند. پس از مدتی با یک دختر بچه مواجه می‌شوید که معقتد است این روح خواهرش است که نمی‌تواند به آرامش برسد. حالا شما باید قبر او را پیدا کنید و با یک سری از مهارت‌های خودتان به عنوان ویچر این روح را به آرامش برسانید.

Whispers Under The Bridge


با ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید - ویجیاتوبا ۱۰ تا از ماموریت‌های حذف شده Witcher 3 آشنا شوید - ویجیاتو

شما در این ماموریت باید با یک Water Hag صحبت کنید چون به مهارت‌های یک ویچر نیاز دارد. این پیرزن می‌خواست که پیش شوهرش برود تا مورد خیانت او صحبت کند، ولی در مسیر یک سری Drowner به او حمله کردند. حالا او از شما می‌خواهد که به سراغ شوهرش بروید و او را پیش پیرزن بیاورید. حالا اگر شما قبول کنید که به این پیرزن کمک کنید، متاسفانه سرنوشت خیلی تلخی در انتظار شوهرش خواهد بود. این پیرزن در حقیقت همان زنی است که سالیان پیش با این مرد خیانت کرده بود، ولی همان موقع هم کشته شده و روح او به شکل همسر آن مرد درآمد. حالا این روح قصد دارد که انتقامش را بگیرد و از شما می‌خواهد که به او کمک کنید. شاید کمی پیچیده باشد ولی در کل خیلی جذاب نیست.

Until Death Do


ماموریت‌های حذف شده Witcher 3ماموریت‌های حذف شده Witcher 3

برای این ماموریت شما در یکی از مناطق زیبا و عاشقانه نقشه، دو جسد و چند بطری نوشیدنی پیدا می‌کنید. با کمی تحقیق گرالت متوجه می‌شود که این دو نفر مسموم شده‌اند و با کمی گشت و گذار بیشتر مشخص می‌شود که هر دو آن‌ها متاهل بودند و همسر داشتند. در یکی از شهرهای بازی شما می‌توانستید همسرهای این دو نفر را پیدا کنید و در ازای یک دستمزد کوچک، محل مرگ‌ آن‌ها را اطلاع دهید. در نهایت تعجبی هم ندارد که چرا این ماموریت از بازی حذف شد.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.