با پرفروش ترین بازی های آمریکا و بریتانیا در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

با پرفروش ترین بازی های آمریکا و بریتانیا در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شرکت تحقیقاتی Newzoo از پرفروش ترین بازی های در آمریکا و بریتانیا در سه ماه اول سال ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. 

بر اساس گزارش‌های خرده فروش‌ها، Hogwarts Legacy در این سه ماه‌ روی پی‌سی پرفروش ترین بازی بوده است. این عنوان همچنین روی ایکس باکس‌های و پلی استیشن نیز در آمریکا رتبه اول را در اختیار دارد. با این وجود فیفا ۲۳ در بریتانیا محبوبیت بسیار زیادی دارد و توانسته فروش بیشتری نسبت به هاگوارتز لگاسی تجربه کند. 

کمپانی وارنر گیمز اعلام کرده است که این بازی اکشن نقش‌افرینی توانسته بود طی دو هفته ۱۲ میلیون نسخه و ۸۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. Sons of the Forest و Valorant نیز روی پی‌سی عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و به ترتیب دومین و سومین بازی پرفروش آمریکا بودند، جایگاه این عناوین در بریتانیا برعکس است. 

با پرفروش ترین بازی های آمریکا و بریتانیا در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید - ویجیاتوبا پرفروش ترین بازی های آمریکا و بریتانیا در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید - ویجیاتو

Dead Space، سیمز ۴، League of Legends، روبلاکس، Modern Warfare 2 و Fortnite نیز دیگر بازی‌های پردرآمد پی‌سی در آمریکا و بریتانیا محسوب می‌شوند. این بازی‌های در لیست مربوط به کنسول‌های نیز حضور دارند، ولی باید NBA 2K23 را به آن‌ها اضافه کنیم که در آمریکا جایگاه دوم و بریتانیا جایگاه هشتم را دارد. 

در میان بازی‌های انحصاری و فرست پارتی، نینتندو بهترین عملکرد را داشته است. در میان ۲۰ بازی پرفروش در کشورهای آمریکا و انگلستان، ۱۴ تای آن‌ها به این شرکت تعلق دارند. 


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای جنجالی بازی آنرکورد و استودیو تازه پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.