با قابلیت ویس چت گروهی واتساپ برقراری ارتباط صوتی آسان‌تر خواهد شد

قابلیت ویس چت گروهی واتساپ یکی دیگر از ضعف‌های این پیام‌رسان محبوب را برطرف کرد. اکنون می‌توانید بدون هیچ دردسری در گروه‌های خود به صورت صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

واتساپ به تازگی روش جدیدی را برای برقراری تماس صوتی گروهی به اپلیکیشن اضافه کرده است. اگر چه خیلی وقت است که امکان برقراری تماس صوتی گروهی با حداکثر ۳۲ نفر برای کاربران واتساپ فراهم شده است، اما باگ‌های زیادی در ایجاد ارتباط و پیوستن به چنین تماس‌هایی وجود دارد. اکنون با روش جدید و متفاوت واتساپ می‌توانید از تماس‌های صوتی گروهی خود نهایت لذت را ببرید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت ویس چت گروهی واتساپ

زمانی که در یک گروه ویس چت ایجاد شود، نوتیفیکیشن برای تمام اعضای گروه ارسال می‌شود. با این حال، این اعلان به هیچ عنوان آزاردهنده نیست چرا که تنها یک بار برای هر شخص فرستاده می‌شود و افراد در صورت تمایل می‌توانند آن را نادیده بگیرند.

پس از فعال شدن چت صوتی، کلیدهای کنترل‌ مانند سایلنت کردن صدا یا خروج، از بالای چت قابل دسترسی هستند. در عین حال افرادی که به چت صوتی نپیوستند نیز می‌توانند به ارسال و مشاهده پیام‌های متنی در گروه ادامه دهند.

قابلیت ویس چت گروهی واتساپ

قابلیت ویس چت گروهی واتساپ

در حال حاضر حداکثر ۳۲ نفر می‌توانند در ویس چت‌های گروهی واتساپ شرکت کنند. در گروه‌های بزرگ که بیش از ۳۲ نفر عضو دارند (۳۳ تا ۱۲۸ نفر)، همه افراد نمی‌توانند به صورت هم‌زمان به تماس متصل شوند.

در گروه‌های کوچک‌تر نیز که کمتر از ۳۲ نفر عضو دارند، این قابلیت اصلا فعال نشده است؛ چرا که آن‌ها می‌توانند به جای ویس چت از همان قابلیت تماس صوتی واتساپ به راحتی استفاده کنند. با این حال پیش بینی می‌شود که این ویژگی، ظرف چند هفته آینده در کل گروه‌ها و در تمام دستگاه‌ها از جمله اندروید و iOS فعال شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت ویس چت گروهی واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتارک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.