با تنظیمات مخفی گوشی سامسونگ آشنا شوید

2022 5 samsung galaxy a23 zoomit website 638bb78530170ea02c15c672

رایج‌ترین راه برای گرفتن اسکرین‌شات در گوشی‌های اندروید، فشاردادن دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به‌صورت همزمان است. درحالی‌که این روش برای اکثر افراد به‌اندازه کافی آسان به نظر می‌رسد، راهکار دیگری نیز برای گرفتن عکس از صفحه در گوشی‌های گلکسی وجود دارد: کشیدن دست خود روی صفحه.

برای فعال کردن این ویژگی، در تنظیمات گوشی به ویژگی‌های پیشرفته (Advanced features) بروید و سپس روی Motion and gestures ضربه بزنید. دراینجا Palm Swipe to Capture را فعال کنید. حالا برای گرفتن اسکرین‌شات، باید کف دست خود را در حالت عمودی نگه دارید، در حالی که انگشت شست به سمت بالا باشد و از سمت راست صفحه‌نمایش به سمت چپ حرکت دهید.

روشن‌ماندن خودکار صفحه نمایش هنگام نگاه کردن به گوشی

این قابلیت که برای اولین‌بار در گلکسی اس ۳ با عنوان Smar Stay معرفی شد، باعث می‌شود زمانی که درحال نگاه‌کردن به گوشی هستید، نمایشگر بدون توجه به مدت زمانی که حالت خواب را روی آن تنظیم کرده‌اید، روشن می‌ماند و اگر دوربین سلفی نگاه شما را تشخیص ندهد، نور صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهد و طبق تایمر حالت خواب از پیش تنظیم‌شده خاموش می‌شود.

برای فعالسازی این ویژگی در مدل‌های قدیمی‌ سامسونگ، در بخش تنظیمات نمایشگر باید به‌دنبال گزینه‌ی Smart stay باشید. در گوشی‌های جدید، برای فعال‌کردن این قابلیت به قسمت Motion and gestures بروید و گزینه‌ی Keep screen on while viewing را فعال کنید.

کدهای مخفی گوشی سامسونگ

در گوشی‌های هوشمند سامسونگ، تعدادی کد مخفی برای توسعه‌دهندگان وجود دارد که معمولا توسط کاربران پیشرفته استفاده می‌شوند و احتمالا کاربران معمولی از آن‌ها بی‌خبرند. این کدها به‌طور گسترده برای رفع مشکلات، اشکال‌زدایی و تست گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. گفتنی است که برخی از این کدها روی همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی کار می‌کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.