با بهترین بازی‌های رایگان کنسول Nintendo Switch آشنا شوید

بازیکنان در حال حاضر باید هزینه گزافی را برای تجربه بازی‌های کامپیوتری پرداخت کنند. در صورتی که شما یک کنسول جدید گیمینگ را خریداری می‌کنید، باید به خاطر داشته باشید که دریافت بازی‌های آن به صورت دیجیتالی هزینه زیادی را در برخواهند داشت. خوشبختانه، مدتی می‌شود که برخی از ناشرها و استودیوهای بازی‌سازی تمایل به تولید بازی‌های رایگان نیز پیدا داده‌اند.

افرادی که کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت هیچ هزینه‌ای به این بازی‌های رایگان دسترسی پیدا کنند. این بازی‌های رایگان در ژانرهای متنوعی عرضه می‌شوند. ما می‌خواهیم در این مقاله به معرفی ۱۴ بازی رایگان برای کنسول Nintendo Switch بپردازیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_1

۱۴. Fortinte

بی‌شک، عنوان «فورتنایت» (Fortnite) بزرگ‌ترین بازی رایگان حال حاضر برای بازیکنان محسوب می‌شود. Fortnite از یک شوتر چندنفره جاه‌طلبانه اکنون به یک قطعه فرهنگی در صنعت بازی‌های کامپیوتری تبدیل شده است. قانون این بازی راحت است: شما برای پیروزی باید ۹۹ نفر را در زمین بزرگ رقابت از بین ببرید. در این راه، شما از ابزار و مهارت‌های منحصربه‌فردی برای مبارزه برخوردار خواهید بود. Fortinte از عناصر استانداردی برای یک عنوان «بتل رویال» (Battle Royal) برخوردار است. بازیکنان در زمان‌های مختلف می‌توانند بسته‌های الحاقی جذاب، حالت‌های جدید و کنسرت‌های درون بازی را دریافت و مشاهده کنند. به جز برخی موارد پولی، شرکت Epic تلاش کرده تا حالت‌های مختلف این بازی را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار دهد.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_2

۱۳. Fall Guys: Ultimate Knockout

بازی «فال‌گایز» (Fall Guys) با ترکیبی از سبک پلتفرمر و بتل‌رویال نزد بازیکنان و جامعه گیمرها معرفی شد. درهای ورود به این بازی دیوانه‌وار و دل‌نشین برای تمامی بازیکنان رایگان است. به جز چند موارد محدود، کلیه بسته‌های الحاقی و حالت‌های آن به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. قانون این بازی بدین صورت است که شخص برنده باید در محیطی رنگارنگ و دیوانه‌کننده از پس ۱۰۰ موجود شبه‌آدم برآید. شخصی که در پایان این نبرد زنده بماند، برنده بازی می‌شود. بازی Fall Guys از سال ۲۰۲۰ موفق شد مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و به همین واسطه، فصل‌های مختلفی برای این بازی به صورت رایگان منتشر می‌شود.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_3

۱۲. Rocket League

بازی «راکت لیگ» با ترکیبی از ژانر فوتبال و ماشین مسابقه‌ای به صنعت بازی‌های کامپیوتری معرفی شد. بازی Rocket League از سال ۲۰۲۰ برای کنسول «سوییچ» به صورت رایگان منتشر شد. بازیکنان با کنترل ماشین‌های کوچکی در دو تیم چهارنفری قرار می‌گیرند. به مانند قانون ساده فوتبال، آن‌ها باید توپ بزرگ را وارد دروازه یکدیگر کنند. تیمی که بیشترین گل را زده باشد، برنده مسابقه می‌شود. بازی Rocket League از سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایگان به شمار می‌آید. این محبوبیت بالا منجر شد تا استودیو سازنده هر ماه بسته‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. اکثر بسته‌ها و حالت‌های جدید این بازی به صورت رایگان منتشر می‌شوند.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_3

۱۱. Apex Legends

بازی «ایپکس لجندز» (Apex Legends) یکی از عناوین موفق رایگان در چند سال اخیر محسوب می‌شود. بازیکنان در این بازی کنترل «لجندز»هایی را برعهده می‌گیرند که هر یک از مهارت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند. استودیو Respawn Entertainment هرماه آپدیت‌های جدیدی را برای بازی Apex Legends منتشر می‌کند. تمامی حالت‌های چندنفره این بازی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_5

۱۰. Overwatch 2

دومین نسخه از فرانچایز Overwatch سال گذشته برای کنسول «سوییچ» عرضه شد. این بازی شوتر چندنفره حالت‌های مختلفی از جمله مبارزات ۵v5 را به بازیکنان معرفی می‌کند. در این حالت، بازیکنان در دو گروه پنج‌نفره قرار می‌گیرند و با شکست تیم رقیب برنده نبرد قهرمانان می‌شوند. گفتنی است شرکت Blizzard تمامی حالت‌های چندنفره بازی Overwatch 2 را به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول Nintendo Switch قرار می‌دهد. البته برخی از کاراکترها با انجام مچ‌هایی برای بازیکنان فعال خواهند شد.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_6

۹. Warframe

بازی Warframe یکی از بادوام‌ترین عناوین رایگان در ژانر شوتر محسوب می‌شود. این بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و امسال دهمین سالگرد انتشار خود را جشن می‌گیرد. این بازی برای کنسول‌های مختلفی عرضه شده است. بازیکنان در بازی Warframe می‌توانند بخش داستانی آن را تجربه کنند یا به سمت تجربه بخش چندنفره رایگان آن حرکت کنند. این بازی ترکیبی از شوتر سوم‌شخص با عناصر نقش‌آفرینی است. همچنین بازیکنان می‌توانند از حالت Co-op بازی استفاده کنند تا دنیای بزرگ این اثر را اکتشاف نمایند. برای افرادی که به دنبال یک بازی هستند که ساعت‌های بی‌شماری در آن غرق شوند، Warframe یک گزینه عالی برای آن‌ها تلقی می‌شود.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_7

۸. Fallout Shelter

Fallout Shelter ابتدا در قالب یک بازی مکمل برای عنوان بزرگ Fallout 4 عرضه شد. اما اکنون این بازی کوچک به عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین رایگان توسط بازیکنان شناخته می‌شود. Fallout Shelter یک بازی شبیه‌ساز مدیریتی است که بازیکن باید وظیفه نگهداری و مدیریت یک پناهگاه بزرگ را برعهده گیرند. آن‌ها برای محافظت از پناهگاه و پناهجویانش باید آذوقه، مهمات و منابع حیاتی را جمع کنند. آن‌ها همچنین برای حفظ پناهگاه باید به مبارزه با دشمنان بپردازند و برخی از پناهجویان را برای ماموریت به زمین‌های بایر بفرستند. بازی Fallout Shelter به صورت کامل رایگان است.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_8

۷. Super Kirby Clash

بازیکنان در این عنوان مولتی‌پلیر و نقش‌آفرینی می‌توانند با دیگر کربی‌ها هم‌گروه شوند و به جنگ دشمنان سرزمین پادشاهی رویایی (Dream Kingdom) بروند. این بازی چهار نقش مختلف با توانایی‌های منحصربه‌فرد از جمله شمشیرزنی (Sword Hero)، چکش (Hammer Lord)، جادوگری (Beam Mage) و شفابخشی (Dr Healmore) در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بازیکنان با پیشرفت در بازی می‌توانند لوازم بیشتری مثل انواع اسلحه و زره‌های مختلف را تولید کنند. آن‌ها با خرج کردن متریال‌هایی که به دست آورده‌اند، قادر هستند آیتم‌های باارزش‌تری را به دست آورند. بازی Super Kirby Clash یکی از بهترین بازی‌های رایگان انحصاری کنسول نینتندو سوییچ به شمار می‌رود. البته بازیکنان به این نکته توجه داشته باشند که برای دسترسی به بخش آنلاین این بازی شما باید یکی از مشترکین سرویس نینتندو سوییچ آنلاین باشید.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_9

۶. Brawlhalla

Brawlhalla یک بازی مبارزه‌ای است که ۵۰ کاراکتر (لجند) را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا با یکدیگر مبارزه کنند و به مانند مسابقه «رویال رامبل» کشتی‌کج، هر یک را از زمین مسابقه به بیرون پرتاب کنند. این اثر در میان دیگر بازی‌های این سبک، شباهت زیادی به عنوان پرطرفدار Super Smash Bros دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا سقف ۸ بازیکن به صورت آفلاین و آنلاین به انجام این بازی بپردازند و حالت‌های مختلف آن را تجربه کنند. گرچه در طولانی مدت احتمالاً برای خرید و نگه داشتن کاراکترهایتان نیاز داشته باشید کمی پول خرج کنید. اما در حالت عادی اگر می‌خواهید این بازی را با دوستان و خانواده‌تان تجربه کنید، Brawlhalla بدون شک یکی از بهترین آثار این سبک به شمار می‌رود.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_10

۵. Pokemon Quest

بازی Pokemon Quest از زمان عرضه توانست به یکی از موفق‌ترین عناوین انحصاری کنسول «نینتندو سوییچ» تبدیل شود. میزان محبوبیت این بازی به قدری بالا است که شرکت Nintendo تصمیم گرفت این بازی را برای گوشی‌های هوشمند نیز منتشر کند. بازیکنان در بازی Pokemon Quest باید از پناهگاه اصلی محافظت کنند و تیم پوکمون را برای پشت سر گذاشتن تمامی مراحل موجود در جزیره کنترل نمایند. آن‌ها وظیفه دارند پوکمون‌های وحشی را شکست دهد. گیم‌پلی این بازی را می‌توان به چهار بخش تقسیم کرد؛ مدیریت پناهگاه اصلی، رفتن به اکسپدیشن‌ها، آموزش و بهینه‌سازی پوکمون‌ها و جذب پوکمون‌های جدید. این بازی به صورت کامل رایگان است اما بازیکنان برای دسترسی به برخی از آیتم‌ها باید هزینه‌ای پرداخت کنند.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_11

۴. Just Dance 2023

شاید شما از حضور بازی Just Dance 2023 در فهرست بازی‌های رایگان کنسول Nintendo Switch تعجب کرده باشید! گفتنی است نسخه رایگان بازی Just Dance 2023 تنها از دو آهنگ برخوردار است و بازیکنان برای دسترسی به تمامی آهنگ‌های این بازی نیاز دارند نسخه کامل آن را خریداری کنند. البته همین دو آهنگ رایگان فرصت خوبی است تا بازیکنان با آموزش‌های لازم برای همراه‌شدن با گیم‌پلی بازی را بیاموزند. یادگیری صحیح منجر می‌شود بازیکنان امتیازهای بیشتری را به دست آورند و دوستان خود را به چالش دعوت کنند.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_12

۳. Sky: Children of the Light

Sky: Children of The Light یک ماجراجویی اجتماعی آنلاین و جهان باز است که بازیکنان را وادار می‌کند در یک منظره متروکه کاوش کنند. این بازی به مانند Journey در مورد ارتباط با دیگران است. چراکه بازیکنان بدون گفتن یک کلمه با یکدیگر ملاقات و تعامل می‌کنند و با یکدیگر دوست می‌شوند. در طول مسیر، بازیکنان پازل‌هایی را حل و شروع به جمع آوری رمز و رازهای دنیای Children of the Light می‌کنند. این بازی کاملا رایگان است و بخش‌های پولی آن تنها به دریافت کاستوم‌های درون بازی مربوط می‌شود.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_13

۲. Yu-Gi-Oh! Master Duel

Yu-Gi-Oh! Master Duel یکی از بهترین بازی‌های اکشن کارتی است که توسط استودیوی معروف بازی‌سازی Konami طراحی شده و برای کنسول «نینتندو سوییچ» عرضه شده است. در این بازی انواع کارت‌ها با قهرمان‌های مختلف وجود دارد که هرکدام دارای قدرت‌های خاصی هستند. بازیکن باید یک گروهی از این کارت‌ها را برای خود درست کند و با کارت دشمن‌های دیگر دوئل کند. اگر بازیکن بتواند کارت‌های مناسب با استراتژی‌های حرفه‌ای را در میدان نبرد استفاده کند، پیروز بازی می‌شود و کارت‌های بیشتری را برای تیم خود به دست می‌آورد.

بازی های رایگان نینتندو سوییچ_14

The Elder Scrolls: Blades .1

بازی The Elder Scrolls: Blades با الگوبرداری از سبک مبارزات برخی آثار موفق موبایلی دیگر و برداشت‌هایی کلی از مجموعه‌ی باشکوهش، دارندگان کنسول «سوییچ» را به هیولاکشی‌های مکرر در سیاه‌چال‌ها دعوت می‌کند. بازی Blades دارای یک بخش کمپین داستانی است و یک بخش آنلاین است که بازیکنان را برای دریافت آیتم‌ها و پاداش‌های مختلف به سیاه‌چال‌های نامحدود سوق می‌دهد. گفتنی است سه حالت از بازی The Elder Scrolls: Blades به صورت رایگان قابل انجام است. با این حال، بسیاری از کاربران از پولی‌بودن ناگهانی بسیاری از محتویات این بازی انتقاد کرده‌اند. چراکه مسیر پیشرفت آن‌ها را کند می‌کند. در هر صورت عنوان Blades می‌تواند تجربه قابل‌قبولی را برای کاربران این کنسول فراهم کند.

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از بازی‌های رایگان کنسول Nintendo Switch را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.