با این هاب هوشمند چوبی، وسایل خانه را کنترل کنید!

نسل جدید یک گجت جذاب در نمایشگاه CES 2024 معرفی شده است که می‌توانید هم‌زمان از آن به عنوان یک محصول دکوری چوبی و هاب هوشمند خانه استفاده کنید.

Mui Lab از نسخه‌ی بعدی نمایشگر هوشمند خود رو نمایی کرده است که جایگزینی زیباتر برای هاب‌های هوشمند معمولی ساخته شده از شیشه، پلاستیک یا فلزات براق محسوب می‌شود. این محصول که می‌تواند به عنوان بخشی از دکور استفاده شود، «پیلار مموری» (Pillar Memory) نام دارد ضمن استفاده از یک مانیتور پیکسلی لمسی، یک روکش چوبی نازک سراسر آن را دربر گرفته است.

نمایشگر این گجت تک‌رنگ است و اطلاعات را با پیکسل‌های سفید به نمایش می‌گذارد. اگرچه یک محصول اقتصادی است اما ارزان یا زشت به نظر نمی‌رسد. این اثر مشابه نمایشگری است که «نایکی» (Nike) سال‌ها پیش در ردیاب‌های تناسب اندام FuelBand خود استفاده می‌کرد، اما شدت نور پیکسل‌های LED‌ سفید در این محصول کاملا با بافت چوب هماهنگ است.

صفحه نمایش Pillar Memory لمسی است و با بهره‌گیری از فناوری قلم Wacom عرضه می‌شود که به لطف سال‌ها تجربه در زمینه‌ی قلم‌های لمسی، نسل دوم، بهبود چشمگیری را نسبت به نسل قبلی دارد. با استفاده از یک قلم دیجیتال می‌توان یادداشت‌های مختلفی را روی حافظه‌ی ستونی ایجاد کرد.

Mui Lab Pillar Memory Close Up

این محصول علاوه بر قابلیت کنترل و ارائه‌ی اطلاعات وسایل هوشمند خانه، به عنوان یک دفترچه یادداشت دائمی هم کاربرد دارد که داده‌های ثبت شده روی آن به طور خودکار ذخیره می‌شوند و احتمالا در دستگاه‌های دیگر هم در دسترس باشند. هنگامی هم که از آن استفاده نمی‌شود، مانند یک شلف دیواری مینیمال دیده می‌شود.

قیمت دقیق فروش این محصول هنوز مشخص نیست اما طبق کارزاری که در کیک‌استارتر برای حمایت از این محصول ارائه شده، قیمت اعلام شده برای آن ۴۹۹ دلار شده است.

منابع: Gizmodo, Engadget

ریموت کنترل هوشمند مدل ZC-IR-01

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.