با این روش آیفون را به تلویزیون ال‌جی وصل کنید

lg c2 2022 smart tv front view 64df9b62a76590f15c12941c

ابزار و دستگاه‌های اطراف ما هر روز بیشتر و بیشتر به‌هم نزدیک می‌شوند و ارتباط نزدیک‌تری برقرار می‌کنند تا بدین ترتیب بتوانیم به‌صورت یکپارچه از قابلیت‌های آن‌ها ازطریق یکدیگر بهره‌مند شویم. برای مثال، موسیقی که با گوشی درحال پخش است، به تلویزیون منتقل کنید یا ویدئوی جالبی را که در یوتیوب دیده‌اید برای سایر افراد پخش کنید.

آیفون قابلیتی تحت‌عنوان AirPlay ارائه می‌کند که امکان اشتراک‌گذاری نمایشگر با سایر دستگاه‌های اکوسیستم اپل و برخی از تلویزیون‌ها، مثل تلویزیون ال جی را فراهم می‌کند. البته، راه های انتقال تصویر از گوشی به تلویزیون متفاوت است؛ اما استفاده از AirPlay و Screen Mirroring سریع‌ترین روش در گوشی‌های آیفون به‌حساب می‌آید.

درادامه قصد داریم وصل شدن آیفون به تلویزیون ال جی را به شما آموزش دهیم، مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

وصل شدن آیفون به تلویزیون ال جی

درقدم اول باید اطمینان حاصل کنید که تلویزیون ال جی شما با قابلیت AirPlay سازگاری دارد. این ویژگی با اکثر تلویزیون‌های ال‌جی تولیدشده از سال ۲۰۱۸ به بعد سازگاری دارد که شامل فهرست زیر می‌شوند:

  • تلویزیون ال‌جی OLED مدل‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹، ۲۰۲۰
  • تلویزیون ال‌جی SuperUHD SK سری ۹ و ۸ مدل ۲۰۱۸
  • تلویزیون ال‌جی UHD UK سری ۶۲ به بالا، سری UK 7 مدل ۲۰۱۸
  • تلویزیون ال‌جی NanoCell NANO سری ۹ و ۸ مدل ۲۰۲۰
  • تلویزیون ال‌جی UHD UN سری ۸ مدل ۲۰۲۰
  • تلویزیون ال‌جی UHD UN سری ۷۱ به بالا مدل ۲۰۲۰
  • تلویزیون ال‌جی NanoCell SM سری ۹ و ۸ مدل ۲۰۱۹
  • تلویزیون ال‌جی UHD UM سری ۷ و ۶ مدل ۲۰۱۹

اگر مدل تلویزیون شما در فهرست بالا نیست، همچنان در دفترچه و وب‌سایت رسمی، مشخصات فنی دقیق تلویزیون خود را مشاهده کنید تا از سازگاری با AirPlay اطمینان حاصل کنید.

برای به‌دست آوردن مدل دقیق تلویزیون ال‌جی می‌توانید دکمه قطع صدا (Mute) روی کنترل ریموت را سه‌بار پشت‌سرهم فشار دهید تا مدل دقیق دستگاه روی صفحه نمایش داده شود. علاوه‌براین، دقت کنید که برای اتصال آیفون به تلویزیون ال‌جی باید هر دو دستگاه به یک شبکه وای‌فای متصل شوند و ادامه آموزش را مرحله‌به‌مرحله طی کنید.

مرحله اول: دکمه HOME روی کنترل ریموت تلویزیون ال‌جی را فشار دهید و از منوی بازشده روی Home Dashboard بزنید و سپس گزینه AirPlay را انتخاب کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.