با ال‌جی استایلر ۲۰۲۴، اتوکردن را به خاطره‌ها بسپارید

lg styler 1 659a6119494c1ffd7082d40e

غول فناوری کره‌ی جنوبی می‌گوید سیستم رخت‌آویز استایلر توانایی مراقبت از انواع پوشاک و پارچه‌ها را دارد. این محصول از حرکت چرخشی بهبودیافته موسوم‌به Twisting Motion برای جلوگیری از ایجاد چروک، بوی نامطبوع، گردوغبار و خشک‌کردن پوشاک بهره می‌برد.

استایلر همچنین برای خشک‌کردن لباس‌ها، آن‌ها را ۳۵۰ بار در هر دقیقه ارتعاش می‌دهد تا از ذرات ریز و درشت غبار پاک شوند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی استایلر جدید ال جی، فناوری Dual TrueSteam است که به‌جای هیتر یکپارچه از دو هیتر برای جوشاندن آب و تولید بخار استفاده می‌کند؛ این ویژگی باعث کنترل دقیق‌تر حجم و افزایش قدرت اسپری بخار می‌شود.

طبق اعلام ال‌ جی، استایلر جدید برای پارچه‌های ظریف و آسیب‌پذیر مثل ابریشم فقط یکی از دو هیتر را مورد استفاده قرار می‌دهد تا با کنترل جریان بهینه‌ی بخار، از پارچه‌های لطیف مراقب بیشتری به‌عمل بیاورد.

فناوری Dual TrueSteam ال جی، سطح بهداشت لباس‌ها را ارتقاء می‌دهد. به‌گفته‌ی شرکت کره‌ای، این فناوری بیش‌از ۹۹٫۹۹ درصد از میکروب‌ها و ۱۱ نوع ویروس و باکتری متداول موجود در لباس‌ها را از بین می‌برد و درنتیجه کمد لباس افراد همیشه تمیز و بهداشتی باقی خواهد ماند.

مقالات بیشتر از CES 2024:

ویژگی جذاب دیگر ال جی استایلر، سیستم تهویه‌ی داخلی است که هوا را به‌طور خودکار در اطراف اتاق به جریان درمی‌آورد. این سیستم همچنین از ویژگی رطوبت‌زدایی استفاده می‌کند که می‌تواند تا ۱۰ لیتر رطوبت را از اتاق جمع‌آوری کند.

ال جی استایلر همچنین با ویژگی Pants Press، خط اتوی صاف‌تر و بدون چروک روی لباس‌ها ایجاد می‌کند و با بهره گرفتن از صفحه‌‌نمایش لمسی LCD، امکان انتخاب آسان قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.