با استفاده از این جدول نام تارگرینی خود را در دنیای «خاندان اژدها» پیدا کنید

جدول نام گذاری جدید سریال خاندان اژدها به هر کاربر یک نام تارگرینی می دهد که شایسته نشستن بر تخت آهنین باشد. این سریال که پیش درآمد بازی تاج و تخت است، مبارزه خونین بین ملکه رینیرا تارگرین و پادشاه اگان تارگرین را به تصویر می‌کشد که هر دو به دنبال به دست آوردن تاج و تخت آهنین هستند. پس از پایان غم انگیز فصل ۱ که رینیرا شاهد قتل پسرش، لوسریس بود با اژدها، ارتش و آتش و خون، آماده است تا اگان را شکست دهد.

با استفاده از این جدول نام تارگرینی خود را پیدا کنید

مطمئناً فصل دوم خاندان اژدها بی‌رحمانه خواهد بود، اما دو کاربر ردیت، به بینندگان این فرصت را دادند تا قبل از شروع نبرد واقعی، یک نام تارگرینی برای خود پیدا کنند. تصویر زیر را بررسی کنید:

با استفاده از این جدول نام تارگرینی خود را پیدا کنید
در این نامگذار سه فکتور در نظر گرفته می شود که هر کدام می توانند بر نام نهایی تارگرینی شما تأثیر بگذارند: اولین حرف اول نام اصلی شما، ماه تولد و جنسیت، که هر کدام نامی متمایز به وجود می آورد. یک اشتباه در این جدول وجود دارد و حرف F در آن دیده نمی شود، طراحان توضیح دادند که برای حرف F اما Corرا در نظر بگیرید.

زندگی تارگرین ها در شرف جنگی خونین

با استفاده از این جدول نام تارگرینی خود را پیدا کنید
همان‌قدر که داشتن نام تارگرینی قبل از انتشار فصل دوم خاندان اژدها، سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد، واقعیت آنقدرها هم ساده نیست. هر شخصیت منطقی در جهان، به دنبال راه هایی برای فرار از آن جنگ خواهد بود. بعد از اینکه برادر ایگون، ایموند، لوسریس را به قتل رساند، رینیرا و دیمون به دنبال خونخواهی خواهند بود. مبارزه برای تاج و تخت آهنین، جنگی به پا خواهد کرد که اگر رینیرا و آلیسنت می توانستند با یک راه صلح آمیز از بروز آن جلوگیری می کردند. این قتل همه چیز را پیچیده می کند و هر شانسی را که تارگرین ها برای اجتناب از جنگ داخلی داشتند از بین می برد.

با استفاده از این جدول نام تارگرینی خود را پیدا کنید

با در خطر بودن آینده وستروس و اعضای خانواده‌هایشان، این دو جناح برای رسیدن به پیروزی از هیچ اقدامی، چشم پوشی نمی کنند. دیمون در حال حاضر امیدوار است که از تخم ها، اژدها بیرون بیاید و حتی چند اژدهای وحشی بی سوار را به خدمت بگیرد، که می تواند نشان دهد که او به دنبال یافتن سواران دیگری نیز هست. سیاهان در حال حاضر اژدهای بیشتری نسبت به سبزها دارند، اما ارتش آنها احتمالاً بسیار کوچک‌تر است. دیمون می تواند برای رسیدن به پیروزی، تنها به آتش اژدها تکیه کند، همان کاری که اگون فاتح در ابتدا انجام داد.

با استفاده از این جدول نام تارگرینی خود را پیدا کنید
رینیرا همچنین به احتمال زیاد خواهان نوعی انتقام شخصی از آلیسنت است. پس از اینکه آتو هایتاور او را متقاعد کرد تا از درگیری مستقیم با آلیسنت اجتناب کند، پسر آلیسنت فرزند رینیرا را به قتل رساند. مگر اینکه رینیرا بتواند آلیسنت را ببخشد. آلیسنت قبلاً زمانی که لوسریس چشم ایموند را گرفت به دنبال انتقام بود. مهم نیست که فصل دوم خاندان اژدها چگونه پیش برود، به طور حتم شاهد خون و جنگ و اتش خواهیم بود.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.