با ابزار جدید مایکروسافت برای تعمیر ویندوز، با نصب مجدد ویندوز خداحافظی کنید!

با ابزار جدید مایکروسافت به‌راحتی می‌توانید ویندوز آسیب‌دیده را احیا کنید. غول نرم‌افزاری جهان به این ویژگی جدید، نیاز به نصب مجدد ویندوز را از بین برد.

اخبار حوزه تکنولوژی حاکی از ارائه ابزار جدید مایکروسافت برای تعمیر ویندوز در بیلد ۲۵۹۰۵ ویندوز ۱۱ است. با این ابزار جدید دیگر نیاز به نصب مجدد ویندوز برای رهایی از سیستم‌عامل آسیب‌دیده خود نخواهید داشت. این ویژگی جدید که “Fix Problems Using Windows Update” نام دارد در بخش Recovery سیستم‌عامل قرار گرفته تا در مواقع ضروری به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: اجرای ویندوز ۱۱ روی سیستمی با تنها ۱۷۶ مگابایت حافظه رم!

ابزار جدید مایکروسافت برای تعمیر ویندوز معرفی شد

هنگامی که سیستم‌عامل ویندوز شما دچار مشکل و خرابی می‌شود، معمولاً یک راه بیشتر ندارید و آن هم نصب مجدد ویندوز است. مطمئناً انجام این کار زمان زیادی از شما خواهد گرفت تا همه برنامه‌ها و فایل‌های خود را به جای خود بازگردانید.

اما مایکروسافت به بیلد ۲۵۹۰۵ ویندوز ۱۱ قابلیت جدیدی را به این سیستم‌عامل اضافه کرده است. در واقع می‌توان با استفاده از Windows Update نسبت به تعمیر ویندوز ۱۱ بدون حذف یا از دست دادن هیچ یک از فایل‌ها و برنامه‌ها و تنظیمات خود اقدام کرد.

ابزار جدید مایکروسافت برای تعمیر ویندوز معرفی شد

ابزار جدید مایکروسافت برای تعمیر ویندوز معرفی شد

با استفاده از قابلیت Fix Problems Using Windows Update می‌توانید نسخه جدیدی از ویندوز ۱۱ را دانلود کرده و سیستم‌عامل خود را بدون از دست دادن اطلاعات تعمیر کنید.

برای دسترسی به این قابلیت باید ابتدا به تنظیمات ویندوز رفته و سپس در بخش System به سراغ گزینه Recovery بروید. در پنجره جدید گزینه Fix Problems Using Windows Update را مشاهده می‌کنید که با استفاده از آن می‌توان ویندوز خود را تعمیر کرد.

البته این قابلیت در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر قرار گرفته و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک به سایر نسخه‌های ویندوز نیز اضافه شود. از دیگر ویژگی های بیلد ۲۵۹۰۵ ویندوز ۱۱ می‌توان به ایموجی با ظاهر سه‌بعدی، افزودن هاب هوش مصنوعی به فروشگاه مایکروسافت و در کمال تعجب نصب صحیح درایورهای Zune در ویندوز ۱۱ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ابزار جدید مایکروسافت برای تعمیر ویندوز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.