باگ اندروید ۱۴ حافظه گوشی را قفل می‌کند

pixel 7 pro display bezzle 63d55a5e733fadf748877107

خطاهای نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید ۱۴ برای افرادی که با چند پروفایل کاربری در گوشی خود فعالیت می‌کنند، دردسرساز شده است. کاربران مشکلات خود را ازطریق بخش پیگیری مشکل سایت گوگل (Google Issue Tracker) مطرح کرده‌اند. نماینده‌ی گوگل باگ را تأیید کرد و گفت که تیم توسعه‌دهنده برای رفع آن سخت تلاش خواهد کرد.

نماینده‌ی گوگل در پاسخ به پیام‌ کاربران نوشته است: «تیم ما مشکل حافظه ذخیره سازی گوشی پیکسل با اندروید ۱۴ را بررسی کرده است و به‌زودی آن را رفع خواهد کرد. در آینده، جزئیات بیشتری درباره‌ی مسئله بیان خواهیم کرد.»

گزارش‌های اولیه اغلب مربوط به دارندگان گوشی پیکسل ۶ بود؛ اما در روزهای اخیر تیم پیگیری مشکل گوگل بیش از ۳۵۰ پاسخ دریافت کرده و فهمیده است که مشکل به گوشی‌‌های دیگر هم گسترش یافته است. بعضی از این مشکلات، شامل حذف برنامه‌ها و کرش‌کردن مداوم و حتی قفل‌شدن کامل دسترسی به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ازطریق یکی از حساب‌های کاربری متصل به گوشی است.

در‌حال‌حاضر، تعداد پیام‌ها در بخش پیگیری مشکل سایت گوگل از ۴۲۰ مورد عبور کرده است و بعضی از کاربران فایل‌ها یا اسکرین‌شات مشکل را به پیام خود الصاق کرده‌اند. چندین کاربر گفته‌اند که نمی‌توانند اسکرین‌شات ارائه دهند؛ زیرا سیستم‌عامل خطای دسترسی‌نداشتن به حافظه را اعلام می‌کند. چند نفر این تجربه را با آلودگی به نرم‌افزارهای باج‌افزار مشابه دانستند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.