بالاخره آپدیت بزرگ بازی Redfall منتشر شد

بالاخره آپدیت بزرگ بازی Redfall منتشر شد

Bethesda بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، یک آپدیت ۶۰ فریم بر ثانیه برای Redfall منتشر کرده و تغییراتی در بخش مبارزات و گیم‌پلی بازی ایجاد کرده است.

<!–

–>

بتسدا گفت این پچ حالت عملکرد برای Xbox Series X|S، کُشتن مخفیانه، تنظیمات جدید کنترلر، بهبودهای دسترسی‌پذیری و بسیاری موارد دیگر به همراه دارد.

بازی Redfall ساخته‌ی استودیو Arkane در اردیبهشت ماه با یک نسخه فاجعه‌بار عرضه شد، به طوری که رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، شخصا بابت آن عذرخواهی کرد.


مطلب پیشنهادی:بهترین مادهای فال اوت ۴ که باید امتحان کنیدتجربه کامل‌ترِ یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی
بهترین مادهای فال اوت ۴ که باید امتحان کنیدبهترین مادهای فال اوت ۴ که باید امتحان کنید

مایکروسافت همچنین به دلیل نمایش انحصاری رایانه‌های شخصی و ایکس باکس خود با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قبل از عرضه، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

چرا که کمتر از یک ماه قبل از انتشار بازی اعلام کرد که شوتر کوآپ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه می‌شود و حالت عملکرد ۶۰ فریم بر ثانیه بعدا از راه می‌رسد.

ماه گذشته، رئیس انتشارات Bethesda، پیت هاینس، گفت که این شرکت علیرغم استقبال ضعیف در زمان عرضه، Redfall را به یک بازی خوب تبدیل خواهد کرد.

با خودمان می‌گوییم باشد، ما آن شروعی که دوست داشتیم را نداشتیم، اما هنوز هم بازی تجربه سرگرم‌کننده‌ای بوده و روی آن کار می‌شود.

قرار است بازی به ۶۰ فریم بر ثانیه دست یابد. مطئمنیم که در نهایت [Redfall] بازی خوبی خواهد بود، چرا که به عنوان یک استودیوی فرست پارتی، گیم‌پس برای همیشه وجود خواهد داشت [و در ادامه این بازی به شکل احسن در آن محبوب خواهد شد].

در آینده، افراد بسیاری به گیم‌پس مهاجرت می‌کنند و ردفال در آن جا برای تجربه شدن حضور خواهد شد.

RedfallRedfall

پس از چندین تاخیر، اولین انحصاری بزرگ ایکس باکس از Bethesda در ماه می با مشکلات فنی مختلف منتشر شد و با نقدهای ضعیفی همراه شد و در متاکریتیک امتیازات ۵۶ (Xbox Series X/S) و ۵۳ (پی‌سی) از ۱۰۰ را کسب کرد.

تعداد بازیکنان به حدی کاهش یافته که فقط انگشت‌شماری در استیم آن را بازی‌ می‌کنند. طبق آمار SteamDB، در زمان انتشار این خبر تنها ۳۶ نفر در حال تجربه‌ی Redfall هستند.


مطلب پیشنهادی:ردفال گند زد اما به جاش این بازی های خون آشامی عالین [تماشا کنید]تماشا کنید
ردفال گند زد اما به جاش این بازی های خون آشامی عالین [تماشا کنید]ردفال گند زد اما به جاش این بازی های خون آشامی عالین [تماشا کنید]


بررسی بازی اساسینز کرید میراژ

استودیو Telltale Games تعداد زیادی از اعضای خود را اخراج کرده است - ویجیاتواستودیو Telltale Games تعداد زیادی از اعضای خود را اخراج کرده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.