بازی XDefiant در زمان عرضه روی PS4 و XOne در دسترس نخواهد بود

شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) بر اساس بازخوردهای اخیر در بخش Open Session اعلام کرد بازی XDefiant در زمان عرضه روی کنسول‌های نسل هشتمی در دسترس نخواهد بود. گفتنی است انتشار نسخه نسل هشتمی این بازی به زمان دیگری موکول می‌شود.

شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) مدتی است روی بازی XDefiant کار می‌کند و بعد از شروعی دشوار در زمان رونمایی اولیه، این عنوان در نهایت جذابیت و شتاب مورد نیاز را قبل از انتشار به دست آورد. اخیراً یک Open Session جدید برای این اثر شوتر چندنفره برگزار شده که به دنبال آن، «یوبی‌سافت» تغییرات جامعی را در عرضه کامل آن اعمال کرده است.

قابل دسترس بودن نسخه‌های نسل نهمی بازی XDefiant در زمان عرضه

شرکت Ubisoft در صفحه توییتر خود اعلام کرد پس از دریافت بازخوردهایی، تصمیم گرفته است بازی XDefiant را برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «ایکس باکس وان» (Xbox One) در زمان انتشار عرضه نکند. این حرف بدان معناست بازی شوتر چندنفره XDefiant در زمان انتشار تنها برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) در دسترس خواهد بود.

بازی XDefiant در زمان عرضه

بنابراین، انتشار نسخه‌های نسل هشتمی این بازی به زمان دیگری موکول می‌شود. این ناشر فرانسوی همچنین اعلام کرده است اطلاعات بیشتری در صورت در دسترس بودن ارائه می‌کند. بر اساس اعلام سازندگان، بازی XDefiant در زمان عرضه دارای ۶ هفته‌ی پیش فصل خواهد بود که ۱۴ نقشه، ۵ جبهه و ۲۴ سلاح را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بازی برای انتشار در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.