بازی TopSpin 2K25 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی تمامی پلتفرم‌ها اجرا می‌شود

«رمی ارکولانی» (Remi Ercolani)، کارگردان استودیو Hanger 13 اعلام کرد بازی TopSpin 2K25 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کلیه پلتفرم‌ها اجرا می‌شود. گویا هدف اصلی آن‌ها این است که جدیدترین نسخه از شبیه‌ساز تنیس را با بالاترین کیفیت برای بازیکنان عرضه کنند.

بالاخره پس از مدت‌ها، ما شاهد بازگشت سری پرطرفدار شبیه‌ساز تنیس TopSpin هستیم. ناشر ۲K Games با همکاری استودیو Hanger 13 (سازنده سری بازی‌های مافیا) می‌خواهد عنوان TopSpin 2K25 را در ماه آینده روانه بازار کند. کارگردان استودیو Hanger 13 در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه wccftech، جزئیاتی از پرفورمنس بازی مذکور روی تمامی پلتفرم‌های مقصد به اشتراک گذاشت.

تاکید سازندگان به اجرای بازی TopSpin 2K25 روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه

«رمی ارکولانی» گفته است بازی TopSpin 2K25 در «جریان گیم پلی» با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی تمامی پلتفرم‌ها و در هر دو حالت «سینگل‌پلیر» (Single-Player) و «مولتی‌پلیر» (Multiplayer) اجرا می‌شود. به نظر می‌رسد هدف «اجرا با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه» بسیار مهم و ضروری برای سازندگان تلقی می‌شود و آن‌ها تاکید دارند که این پرفورمنس، بخش مهمی از احساس و تجربه TopSpin به شمار می‌آید.

نرخ فریم بازی TopSpin 2K25

شایان ذکر است بازی شبیه‌ساز تنیس TopSpin 2K25 در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه می‌شود.

آخرین نسخه از سری TopSpin با نام Top Spin 4 در مارس سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های نسل هفتمی «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3)، «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360) و Wii منتشر شده بود. نظر شما درباره بازگشت سری TopSpin چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.