بازی TMNT: The Last Ronin برای کنسول‌های نسل نهم معرفی شد

بازی TMNT: The Last Ronin برای کنسول‌های نسل نهم معرفی شد

مدتی قبل بود که THQ Nordic یک نمایشگاه بزرگ برگزار کرد و طی آن بازی جدیدی بر اساس فرنچایز TMNT معرفی کرد.

<!–

–>

با وجود آن که مدتی شایعات بسیاری مبنی بر انتشار اثری با اقتباس از کامیک محبوب The Last Ronin به گوش می‌رسید، به نظر می‌رسد که این بازی با عنوان آخرین رونین همان اثر مذکور باشد که برای PC، PS۵ و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

در حالی که جزئیات کمی در مورد بازی فاش شده است، اما ما می‌دانیم که Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin به مانند کامیکی با همین عنوان در شهر نیویورکی ویران شده در آینده اتفاق می‌افتاد.

بازی TMNT: The Last Ronin برای کنسول‌های نسل نهم معرفی شد - ویجیاتوبازی TMNT: The Last Ronin برای کنسول‌های نسل نهم معرفی شد - ویجیاتو

به نظر می رسد این بازی برداشت دارک و تاریکی از سری TMNT باشد، زیرا حول محور تنها لاک‌پشت بازمانده از گروه خواهد بود که قصد دارد انتقام مرگ برادران و استاد خود را بگیرد. این بازی بر اساس یک سری کمیک به همین نام توسط Eastman، Waltz، Bishop، Delgado و Escorza Brothers ساخته شده است.

در طول کامیک، مایکل‌آنجلو تنها عضو بازمانده از گروه لاک‌پشت‌ها بود که قصد داشت قبل از آن که بمیرد، انتقام برادران خود را از شردر زمانش یعنی هیروتو، نوه‌ی اوروکو ساکی بگیرد.

بعد از TMNT : Shredder’s Revenge که یک تجربه‌ی بامزه و دوست داشتنی بود، به نظر می‌رسد که بالاخره می‌توانیم یک تجربه‌ی خونین از این سری را تجربه کنیم.


گاد آف وار بعدی کجا میره؟

بازی Tekken 8 از قفل دنوو استفاده نخواهد کرد - ویجیاتوبازی Tekken 8 از قفل دنوو استفاده نخواهد کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.