بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد

بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد

مستند Grounded II: Making The Last of Us Part 2 شب گذشته در یوتیوب منتشر شد و به این اشاره داشت که این بازی قرار بود شبیه به Bloodborne باشد. 

<!–

–>

The Last of Us Part 2 قرار بود یک بازی جهان باز باشد و ناتی داگ در این زمینه از بلادبورن الهام بسیار زیادی گرفته بود. آنتونی نیومن (Anthony Newman)، یکی از کارگردانان TLOU 2، اعلام کرده که تا ۵ ماه پس از آغاز توسعه بازی، لست آو آس ۲ یک بازی جهان باز شبیه Bloodborne بود که تمرکز زیادی روی مبارزات تن به تن با سلاح‌های سرد داشت. 


مطلب پیشنهادی:بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2مرد عنکبوتی، شگفت‌انگیزتر از همیشه
بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2

در ادامه مستند امیلا شاتز (Emila Schatz)، طراح ارشد بازی، به این نکته اشاره کرد که مبارزات تن به تن تنها موضوع مورد نظر آن‌ها نبود و در زمینه ساختار جهان نیز بلادبورن منبع الهام آن‌ها بود. جهان Bloodborne با پیشروی بازیکنان و قوی‌تر شدن آن‌ها، بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و به نوعی به یک شخصیت در دنیای بازی تبدیل شده و این موضوع برای ناتی داگ جالب بود. 

بازی Last of Us 2 بازی Last of Us 2

در واقع هدف اول استودیو ناتی داگ در آن زمان این بود که از نسخه اول فاصله بگیرند، ولی سپس متوجه شدند که برای روایت داستانی یکپارچه با مشکل روبه رو شده‌اند. نکته مهم دیگر این مستند تایید ساخت بازی The Last of Us Part 3 به صورت رسمی بود. نیل دراکمن اشاره کرده که داستان کلی بازی در ۳ قسمت روایت خواهد شد که نوشتن ۲ قسمت آن را تمام کرده است.

ناتی داگ در حال حاضر روی یک ای‌پی جدید کار می‌کند که هنوز معرفی نشده و اطلاعاتی از آن در دسترس قرار ندارد. 


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیوناقتصادی ولی باکیفیت!
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیونراهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیون


داستان کامل پرنس آف پرشیا لاست کراون

بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد - ویجیاتوبازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.