بازی Suicide Squad در استیم تخفیف خورد

طبق جدیدترین گزارش، بازی «جوخه خودکشی: لیگ عدالت را بکش» (Suicide Squad: Kill the Justice League) در حال حاضر در فروشگاه «استیم» (Steam) تخفیف خورده است. این بازی جنجالی حدود یک ماه پیش روانه بازار شد.

با گذشت یک ماه از عرضه، استودیو «راکستدی» (Rocksteady) بازی Suicide Squad را با تخفیف قابل‌توجه در پلتفرم Steam به فروش می‌رساند. نسحه PC این بازی نکوهش‌شده اکنون با قیمت ۳۵.۹۹ پوند به فروش می‌رسد که ۴۰ درصد ارزان‌تر از قیمت لانچ (۵۹.۹۹ پوند) است.

دیدن چنین بازی خبرساز که با قیمت مقرون به صرفه‌ای و نزدیک به زمان انتشار فروخته می‌شود، واقعاً غیر عادی است. اما در عین حال، کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) و صاحب امتیاز DC Universe خود از فروش و عملکرد ضعیف بازی Suicide Squad ناامید شده و افزود طبق انتظارات پیش نرفته است.

تخفیف بازی Suicide Squad

تخفیف ویژه برای بازی Suicide Squad؛ زمان عرضه حالت آفلاین

در هر صورت، اگر کاربران در مورد بازی Suicide Squad کنجکاو هستند، شاید این فرصت خوبی برای تجربه آن قلمداد شود. گفتنی است فصل اول بازی Suicide Squad در اواخر ماه مارس امسال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است در فصل اول کاربران می‌توانند برای اولین بار کنترل شخصیت «جوکر» (Joker) را برعهده بگیرند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) قابل دسترس است. استودیو Rocksteady قبلاً وعده داده بود حالت «آفلاین» (Offline) به‌زودی به بازی مذکور اضافه می‌شود. باید منتظر ماند و دید این حالت در چه تاریخی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

نظر شما چیست؟ آیا کاهش قیمت باعث می‌شود که تمایل بیشتری به خرید بازی «جوخه خودکشی» داشته باشید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.