بازی Stray برای سیستم عامل مک عرضه می‌شود

ناشر Annapurna Interactive به طور رسمی اعلام کرد بازی پلتفرمر «استری» (Stray) برای سیستم عامل «مک» (Mac) عرضه می‌شود. بازی Stray در تابستان سال گذشته برای پلتفرم‌های PC، PS4 و PS5 عرضه شد.

فرایند توسعه بازی‌های ویدیویی برای سیستم عامل مک کُند و عذاب‌آور است اما اعلام شده بازی پلتفرمر Stray به‌زودی راهی سیستم‌عامل شرکت «اپل» (Apple) می‌شود. بازی Stray درباره یک گربه است که سفری پرفراز و نشیبی را در دنیای دیستوپیایی آغاز می‌کند. این بازی قرار است برای مدل‌های Apple Silicon عرضه شود و از تمام امکانات گرافیکی محصولات «اپل» بهره‌مند شود.

کاربران بازی Stray را روی سیستم‌های مختلف اجرا کرده‌اند. آن‌ها این بازی را روی کارت گرافیک GTX 1060 و RTX 3070 بدون مشکل اجرا کرده‌اند و بدین نتیجه رسیدند بازی مذکور اجرای راحتی را روی اکثر پردازنده‌های گرافیکی دارد. ناشر و استودیو سازنده این بازی هنوز اطلاعاتی پیرامون نحوه اجرای Stray روی ورژن‌های مختلف Apple Silicon منتشر نکرده‌اند. صرف نظر از عملکرد محاسباتی، SoC‌های سفارشی Apple هنوز از میزان قدرت خود برای اجرای بازی‌های کامپیوتری را رونمایی کرده است.

بازی Stray برای سیستم عامل مک

نامشخص‌بودن تاریخ عرضه بازی Stray برای سیستم عامل مک

کارشناسان اعتقاد دارند لپ‌تاپ‌های Apple هنوز نمی‌توانند با لپ‌تاپ‌های گیمینگ سایر شرکت‌ها رقابت کند. گفتنی است لپ‌تاپ‌های متکی بر سیستم‌ عامل مک برای کارهای حرفه‌ای طراحی شده است و بازی‌های کامپیوتری در اولویت دوم آن‌ها قرار دارد. با این حال، این شرکت به طور بالقوه به دلیل این عدم تمرکز، میلیون‌ها فروش را از دست داده است.

بازی Stray برای سیستم عامل «ویندوز» (Windows) با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد. ناشر Annapurna Interactive هنوز جزئیاتی پیرامون قیمت فروش این بازی روی سیستم عامل Mac اعلام نکرده است. گفتنی است استودیو سازنده بازی «استری» (BlueTweleve) هنوز تاریخ عرضه آن برای سیستم‌عامل Mac را مشخص نکرده است. دارندگان سیستم عامل Mac بی‌صبرانه منتظر شنیدن تاریخ عرضه بازی Stray برای این سیستم عامل خواهند بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.