بازی Starfield گُلد شد؛ شروع پری‌لود از امروز!

شرکت «بتسدا» (Bethesda) به طور رسمی اعلام کرد بازی «استارفیلد» (Starfield) گُلد (Gold) شده و مراحل ساخت این اثر موردانتظار به پایان رسیده است. بتسدا همچنین جزئیات تازه‌ای پیرامون گیم‌ پلی وسیع این بازی ارائه داد.

بی‌شک Starfield به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال میلادی ۲۰۲۳ محسوب می‌شود که در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) و کنسول «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) منتشر می‌شود. همچنین کاربران سرویس «ایکس باکس گیم پس» (Xbox Game Pass) روی PC و Xbox در همان روز عرضه می‌توانند استارفیلد را تجربه کنند. گفتنی است کاربران نسخه «پریمیوم» (Premium Edition) بازی هم از تاریخ ۱۰ شهریور ماه امکان تجربه Starfield را خواهند داشت.

بااین حال، شرکت Bethesda در حساب توییتری خود با انتشار یک تصویر اعلام کرد مراحل ساخت بازی Starfield به پایان رسیده است و این بازی به اصطلاح گُلد شده است. بنابراین، تیم توسعه‌دهنده مشغول ساخت نسخه فیزیکی بازی خواهد شد و در صورت نیاز، به‌روزرسانی روز اول را توسعه می‌دهد. «مت بوتی» (Matt Booty)، رئیس استودیوهای «ایکس باکس گیمز» (Xbox Games) تایید کرد بازی Starfield نسبت به سایر عناوین بتسدا از باگ و مشکلات فنی کم‌تری برخوردار است.

همچنین در ادامه مشخص شده است کاربران ایکس باکس و کامپیوتر شخصی (از طریق فروشگاه ویندوز و گیم پس)، از امروز ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) می‌توانند بازی استارفیلد را پری‌لود (Pre-load) کنند. از سوی دیگر، کاربران پلتفرم «استیم» (Steam) از تاریخ ۸ شهریور قادر به پری‌لود بازی بزرگ و جاه‌طلبانه خود هستند.

گُلد بازی Starfield

معرفی آیتم‌ها و ویژگی‌های جدید در بازی Starfield

شرکت Bethesda همچنین یک جلسه پرسش‌وپاسخ کوتاه در پلتفرم «دیسکورد» (Discord) برگزار کرد تا در آن ویژگی‌های جدیدتری در بازی Starfield را اعلام کند. طبق گفته بتسدا، بازیکنان در استارفیلد می‌توانند خانه بخرند. البته خانه می‌تواند با پرداخت پول به راحتی خریداری شود یا بازیکن مجبور است برای تهیه خانه ماموریت‌هایی را انجام دهد. اطلاعات جدید شرکت Bethesda درباره Starfield به نحوه کار کردن سیستم قاچاق کالا نیز می‌پردازد. گفتنی است برخی از افراد در بازی وجود دارند که آیتم‌ها و کالاهای غیرقانونی را از مرزهای امنیتی رد کرده و به عبارتی آن‌ها را قاچاق می‌کنند.

بازیکنان اگر در جریان بازی جرم و جنایتی انجام دهند، توسط نیروهای امنیتی هر سیاره دستگیر می‌شوند و به زندان منتقل خواهند شد. البته بازیکنان می‌توانند با پرداخت جریمه از رفتن به زندان جلوگیری کنند. شرکت Bethesda تایید کرد حدود ۲۰ شخصیت مختلف در سفینه بازیکن وجود دارد که هر کدام از پیچیدگی خاص رفتاری و روایت منحصربه‌فردی برخوردار هستند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.