بازی Stardew Valley یک آپدیت غیرمنتظره با محتوای تازه دریافت خواهد کرد

بازی استاردو ولی (Stardew Valley) یکی از عناوین به شدت مشهور در دنیای گیمینگ است. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کرده و به شدت در دنیای گیمینگ پیشرفت کند. دلیل اصلی پیشرفت استاردو ولی این بود که یک بازی بسیار آرامش بخش بود. در این بازی شما با کسی مبارزه نمی‌کردید. بلکه باید از هیاهو دور شده و وارد یک جزیره کوچک با ماجراهای خود می‌شدید.

حال شرکت سازنده این بازی به نام Concerned Ape اعلام کرده که به روزرسانی ۱.۶ را برای استاردو ولی عرضه خواهد کرد. این به روزرسانی بیشتر برای افرادی که سازنده ماد (Mod) هستند کاربرد دارد. شماره ۱.۶ به طور کلی نسبت به به روزرسانی قبلی که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، محتوای کمتری دارد. با این حال پس از دو سال عرضه یک به روزرسانی برای اینکه نشان دهد بازی استاردو ولی همچنان زنده است، برای طرفداران خوشحال کننده است.

البته محتوای جدید در به روزرسانی ۱.۶ به حدی وقت‌گیر بود که شرکت ساخت بازی Haunted Chocolatier را متوقف کرده و روی آن تمرکز کند. در به روزرسانی‌های ۱.۱ تا ۱.۵ ما شاهد اضافه شدن محتوای زیادی به بازی بودیم. شماره ۱.۵ نیز به نوعی یک بسته الحاقی کامل برای بازی بوده و تغییر زیادی در آن ایجاد کرد. در این مدت به روزرسانی‌های ریزی برای استاردو ولی عرضه شد که در کل مشکلات بازی را برطرف کردند.

به روزرسانی Stardew Valley

ساخت ماد برای بازی استاردو ولی کار دشواری نیست. به همین دلیل سازندگان زیادی از این بازی استقبال کرده و نهایت خلاقیت خود را در آن پیاده کردند. حال اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت سازنده استاردو ولی ابزار پیشرفته‌تری را در اختیار این افراد قرار داده است. با این ابزار جدید سازندگان ماد می‌توانند مادهای بهتری ساخته و از طرفی بازی را نیز جذاب‌تر بکنند.

هنوز اطلاعات زیادی از محتوای جدید عرضه شده به بازی اعلام نشده است. برخلاف تصور، بازی استاردو ولی یک عنوان بسیار گسترده است. داستان بازی جذاب بوده و این روستای کوچک اسرار زیادی در خود دارد. به همین دلیل است که از این بازی استقبال بسیار خوبی شده و توانست پیشرفت بسیار خوبی کند.

بخوانید: مصائب یک‌نفره بازی ساختن؛ داستان ساخت دره‌ی استاردو (خون، عرق و پیکسل‌ها)

شرکت Concerned Ape توانست پیشرفت زیادی با بازی استاردو ولی بکند. به همین دلیل یک پروژه‌ی جدید معرفی کرد. بحث اصلی اینجاست که با توجه به محتوای جدید استاردو ولی و وفاداری شرکت به آن، روند ساخت پروژه‌ی بعدی این شرکت کُند شده است. با توجه به سابقه این شرکت مشخص است که زمان زیادی برای عناوین خود گذاشته و از آن‌ها به خوبی پشتیبانی می‌کند. حال باید دید که Concerned Ape می‌تواند از بازی خود مانند استاردو ولی پشتیبانی کند یا نه.

منبع: PCgamer


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۲۵,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۲,۲۴۵,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.