بازی Star Wars: Outlaws معرفی شد + تریلر

استودیو Massive Entertainment در جریان «شوکیس ایکس باکس» (Xbox Showcase) با انتشار تریلری از بازی Star Wars: Outlaws رونمایی کرد. این بازی جهان آزاد از دنیای «جنگ ستارگان» قرار است در سال ۲۰۲۴ احتمالاً برای کنسول‌های نسل حاضر و PC عرضه شود.

شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) و استودیو Massive Entertainment چند سال پیش تایید کردند که مشغول ساخت یک بازی جهان آزاد از دنیای Star Wars هستند. اخیراً اطلاعات اندکی پیرامون این پروژه در رسانه‌ها منتشر شد. اما اکنون یک تریلر رسمی از معرفی این پروژه مورد انتظار در Xbox Showcase به نمایش گذاشته شد. این بازی با نام Star Wars: Outlaws قرار است در سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌های نسل حاضر و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه شود.

معرفی بازی Star Wars: Outlaws

اولین نمایش از گیم پلی بازی Star Wars: Outlaws در رویداد Ubisoft Forward

در تریلر منتشر شده از بازی Star Wars: Outlaws، ما شاهد یک قهرمان مونث هستیم که به همراه همکار دلربای خود، با سندیکاهای جنایتکار و قانون‌شکنان مبارزه می‌کند. این تریلر مربوط به نمایش مستقیم گیم‌ پلی بازی نمی‌شود اما به نظر می‌رسد بازیکنان در بازی Star Wars: Outlaws شاهد شخصیت‌های مختلف، تعقیب‌وگریزهای نفس‌گیر و غیره خواهند بود. گفتنی است اولین تریلر از گیم‌ پلی بازی Star Wars: Outlaws در رویداد Ubisoft Forward (فردا) منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Star Wars: Outlaws را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.