بازی Sonic X Shadow Generations معرفی شد؛ عرضه در سال ۲۰۲۴

شرکت «سگا» (SEGA) در جریان رویداد State of Play سونی با انتشار تریلری از بازی Sonic X Shadow Generations رونمایی کرد. این بازی به نوعی نسخه به‌روزرسانی Sonic Generations از سال ۲۰۱۱ محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری VGC، نسخه آپدیت‌شده Sonic Generations شامل محتویات جدید و شخصیت قابل بازی Shadow خواهد بود که در پاییز امسال برای کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر می‌شود.

بازی Sonic X Shadow Generations

ویژگی‌های نسخه Sonic X Shadow Generations از زبان سگا

ما در بازی Sonic Generations شاهد بودیم که «سونیک» و دوستانش با ورژن‌های قدیمی خود متحد می‌شوند و دو سبک مختلف گیم پلی را به نمایش می‌گذارند؛ این بازی ترکیبی از حالت گیم پلی کلاسیک از نسخه‌های سگا جنسیس (SEGA Genesis) و حالت گیم پلی مدرن از نسخه‌های ۳D سری است. شرکت SEGA درباره حضور شخصیت Shadow در نسخه آپدیت‌شده Sonic Generations می‌گوید:

بازیکنان می‌توانند در نقش Shadow the Hedgehog یک بخش داستانی کاملاً جدید با قدرت‌ها و توانایی‌هایی که قبلاً دیده نشده‌اند را تجربه کنند. SONIC X SHADOW GENERATIONS همچنین شامل یک ریمستر کامل از بازی موفقیت‌آمیز SONIC GENERATIONS است که شامل بازسازی جدید مراحل نمادین دو بعدی و سه بعدی با جلوه‌های بصری ارتقا یافته و تروفی‌های متنوع می‌شود.

در پایان، عنوان Sonic X Shadow Generations در پاییز سال جاری برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و پلتفرم PC (از طریق استیم) منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا از عرضه عنوان Sonic X Shadow Generations در پاییز امسال هیجان‌زده هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید تریلر اولیه بازی Sonic X Shadow Generations را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.