بازی Slay the Spire 2 معرفی شد

بازی Slay the Spire 2 معرفی شد

Mega Crit در اولین شوکیس Triple-I Initiative اعلام کرد که دنباله‌ای برای Slay the Spire، عنوان موفق دک-بیلدینگ روگ‌لایک، خواهد ساخت.

<!–

–>

Slay the Spire 2 برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و در سال ۲۰۲۵ به صورت Early Access در استیم عرضه خواهد شد. اولین تریلر را در یوتیوب مشاهده کنید.

صفحه Steam آن نشان می‌دهد که تمدن یک هزاره در انتظار بازگشایی Spire بوده است. قاتل‌های جدید با دک‌ها و مکانیک‌های منحصربه‌فرد قابل بازی خواهند بود (اگرچه کلاسیک‌هایی مانند Ironclad و Silent در حال بازگشت هستند).


مطلب پیشنهادی:چرا Planet Of Lana یکی از بهترین بازی‌های مستقل ۲۰۲۳ است؟یک پلتفرمر دوست‌داشتنی
چرا Planet Of Lana یکی از بهترین بازی‌های مستقل ۲۰۲۳ است؟چرا Planet Of Lana یکی از بهترین بازی‌های مستقل ۲۰۲۳ است؟

دشمنان، رویدادها و گنجینه‌های جدیدی برای کشف وجود دارد و مانند بازی اول، چندین Act وجود دارد که هر کدام یک رئیس در انتظار بازیکن است تا بر آن غلبه کند.

Slay the Spire 2 در حالی که وعده «راه‌های جدید برای بازی کردن» را می‌دهد، اما اشاره می‌کند که «هنوز معرفی نشده‌اند». این قسمت از ابتدا بر روی یک موتور جدید توسعه یافته است.

Slay the SpireSlay the Spire

این موضوع امکان ویژگی‌های مدرن، تصاویری کاملا جدید و قابلیت تغییرپذیری در حال گسترش فراهم می‌کند. از آنجایی که اولین قسمت از لانچ در دسترسی زودهنگام بهره‌مند شد، دنباله نیز همین رویکرد را در پیش گرفته است.

Slay the Spire برای PC، PS4، Nintendo Switch، Xbox One، iOS و Android در دسترس است. این نسخه کمتر از دو ماه پس از خروج زودهنگام به فروش ۱.۵ میلیون نسخه رسید و الهام بخش یک نسل کامل از دک-بیلدینگ‌های روگ‌لایک بود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgunمرگ بر ضد امپراطور!
بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgunبررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgun


دارک سولز چجوری با موسیقی داستان میگه؟

بازی Sky: Children of the Light بالاخره برای پی‌سی منتشر شد - ویجیاتوبازی Sky: Children of the Light بالاخره برای پی‌سی منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.