بازی Silent Hill: The Short Message بیش از یک میلیون بار دانلود شده است

بازی Silent Hill: The Short Message بیش از یک میلیون بار دانلود شده است

کونامی در جریان آخرین رویداد استیت آو پلی علاوه بر نمایش تریلر جدیدی از بازی Silent Hill: The Short Message، به شکل ناگهانی اعلام کرد که بازی به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

<!–

–>

از نگاه‌ها و نقدهای ضد و نقیض بازی که بگذاریم، کونامی اعلام کرده طی همین مدت نسبتا کوتاه بیش از یک میلیون بازیکن به تجربه Silent Hill: The Short Message پرداخته‌اند.


مطلب پیشنهادی:۴۵ عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

در بازی جدید سایلنت هیل بازیکنان کنترل دختری به نام Maya را برعهده می‌گیرند که مجبور است اتفاقات ناگوار و تلخ کودکی خود را بار دیگر تجربه کند. برخی از المان‌های گیم‌پلی مثل تعقیب و گریز در راهروهای تنگ و تاریک به خوبی پیاده‌سازی شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

Silent Hill: The Short MessageSilent Hill: The Short Message

پس از چندین شایعه مختلف، کونامی چند ماه پیش سرانجام تایید کرد که چندین بازسازی از فرنچایز Silent Hill در دست ساخت است. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Silent Hill Townfall اشاره کرد که توسط استودیو اسکاتلندی NoCode در حال ساخت است و Annapurna Interactive آن را منتشر می‌کند. Silent Hill F دیگر پروژه‌ای است که داستانی کاملا جدید در ژاپن دهه ۱۹۶۰ را روایت می‌کند و در آن با دنیایی زیبا و در عین حال وحشتناک روبرو هستیم.

از سوی دیگر بازسازی Silent Hill 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های آتی کونامی محسوب می‌شود و باید دید می‌تواند جادوی نسخه اصلی آن را زنده کند یا خیر. البته برخی از عناصر جدید این بازسازی مثل مبارزه با اسلحه که به رزیدنت اویل شباهت دارد، مورد انتقاد قرار گرفته است.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Clock | ساعت استیصالاثری ضد باروری با چاشنی کابوس بارداری!
نقد فیلم Clock | ساعت استیصالنقد فیلم Clock | ساعت استیصال


بازی هایی که توی کشورهای مختلف ممنوع شدن

بازی Assassin's Creed Mirage بیش از ۵ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتوبازی Assassin's Creed Mirage بیش از ۵ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.