بازی Resident Evil 9 احتمالا سال ۲۰۲۴ معرفی شده در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود

شایعاتی در فضای اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهند احتمالا کپکام (Capcom) بازی Resident Evil 9 را در سال ۲۰۲۴ معرفی کرده و در سال ۲۰۲۵ در دسترس گیمرها قرار می‌دهد. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

از سال ۲۰۱۷ شرکت کپکام شروع به عرضه محتواهایی گوناگون از مجموعه رزیدنت ایول کرده و تقریبا هر سال یک محتوای جدید را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد؛ خواه این محتوا ریمیکی (Remake) از نسخه‌های قدیمی باشد، خواهد یک نسخه جدید در مجموعه یا DLC برای آثار پیش‌تر عرضه شده. همین امسال بود که کپکام دست به عرضه ریمیک بازی Resident Evil 4 زد که حسابی مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. همچنین سال پیش نیز بسته الحاقی Winters برای Resident Evil: Village منتشر شده بود. نسخه ویلج از نظر ترتیب عرضه نسخه‌های اصلی جدیدترین اثر در فرنچایز به حساب می‌آید که حدود ۲ سال از زمان عرضه‌اش می‌گذرد. در نتیجه طرفداران انتظار دارند هر چه زودتر خبرهای جدیدی درباره دنباله این مجموعه به دست‌شان برسد.

بر اساس اطلاعات Dusk Golem که یکی از لیکرهای معروف صنعت بازی‌های ویدیویی است، به نظر می‌رسد نیازی نیست زمان زیادی برای معرفی بازی Resident Evil 9 صبر کنیم. این لیکر ادعا می‌کند با توجه به جدیدترین اطلاعات رسیده به او توسط یک منبع قابل استناد، بازی رزیدنت ایول ۹ در سال ۲۰۲۴ معرفی و در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

شایعه: بازی Resident Evil 9 احتمالا سال 2024 معرفی شده در سال 2025 منتشر می‌شود

علاوه بر این، در این خبرها اشاره شده که یک بسته الحاقی غیررایگان هم برای بازی رزیدنت ایول ۴ عرضه خواهد شد که در قالب Separate Ways روی شخصیت ایدا وانگ (Ada Wong) متمرکز خواهد بود. در نتیجه دور از ذهن نیست که کپکام این بسته الحاقی را برای پر کردن بازه زمانی میان انتشار نسخه چهارم و نهم، در سال ۲۰۲۴ منتشر کند.

Dusk Golem پیش‌تر ادعا کرده بود که کپکام از سال ۲۰۱۸ کار روی بازی Resident Evil 9 را آغاز کرده است و احتمالا این اثر آخرین نسخه شماره‌دار فرنچایز خواهد بود.

جدای از این موارد، او همچنین ادعا می‌کند که کپکام قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی دست به معرفی یک بازی جدید و بزرگ بزند؛ اثری که در پاییز ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. اگرچه Dusk Golem در اطلاعات‌اش اشاره‌ای به این نکرده که این اثر چه خواهد بود، اما طرفداران امیدوارند که اثر ذکر شده دنباله‌ای برای Monster Hunter World باشد.

در انتها باید تاکید کنیم که این خبرها فعلا در حد شایعه باقی می‌مانند تا زمانی که شرکت کپکام به صورت رسمی خبری را اعلام کند. منتظر خبرهای جدید در هفته‌ها و ماه‌های آینده بمانید.

نظر شما درباره نسخه جدید Resident Evil چیست؟ دوست دارید کپکام در بازی Resident Evil 9 چه تغییراتی را نسبت به نسخه‌های پیشین اعمال کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

با مشخصات و کیفیت عملکرد هندزفری جدید و زیبای هایلو مدل x1 2023 کاملا آشنا شوید.

بررسی هایلو x1 2023

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.